| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Psycho-World
אךך איזה כיף לכם שאתם כבר גדולים ויכולים להיכנס במיוחד למסיבה של ארמין..
אם מישהו יכול לסדר לי כניסה לשם עם עוד מישהו כלומר לשלם מחיר מלא אבל לפחות שרק יכניסו אותנו ולא יגידו תראות אין כניסה... שיודיע לי :] |
מי אתה בכללל ?
על איזה מסיבה אתה מדבר ?
בן כמה אתה ?
מאיפה אה בארץ ??
למה אין לך אי סי קיו או מסנג'ר בפרטים האישיים ???
ולמה אתה פותח תרד סתם בלי קשר ???????????????? :whip: |
|
|