return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
:\
View this Thread in Original format
Psycho-World
אךך איזה כיף לכם שאתם כבר גדולים ויכולים להיכנס במיוחד למסיבה של ארמין..
אם מישהו יכול לסדר לי כניסה לשם עם עוד מישהו כלומר לשלם מחיר מלא אבל לפחות שרק יכניסו אותנו ולא יגידו תראות אין כניסה... שיודיע לי :]
Huge-A
quote:
Originally posted by Psycho-World
אךך איזה כיף לכם שאתם כבר גדולים ויכולים להיכנס במיוחד למסיבה של ארמין..
אם מישהו יכול לסדר לי כניסה לשם עם עוד מישהו כלומר לשלם מחיר מלא אבל לפחות שרק יכניסו אותנו ולא יגידו תראות אין כניסה... שיודיע לי :]


מי אתה בכללל ?
על איזה מסיבה אתה מדבר ?
בן כמה אתה ?
מאיפה אה בארץ ??
למה אין לך אי סי קיו או מסנג'ר בפרטים האישיים ???
ולמה אתה פותח תרד סתם בלי קשר ???????????????? :whip:
Shahar
תעלה תמונה איך אתה רוצה שיגידו לך אם תיכול להיכנס..
Hell_Copter
יהיה מיותר אדיר להגיד
מוזר... הנוער של היום?! :wtf:
m0sh
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יהיה מיותר אדיר להגיד
מוזר... הנוער של היום?! :wtf:


אם זה מיותר אז למה אתה רושם!? :rolleyes: ;)
Rising
משוגעים..במקום להגיב לנושא הוא פתח נושא חדש..

שחר כבר זורם לא שם לב לאן זה שייך.. עונה מה יהיה יהיה:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement