|
Ringtones (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| ROFL @ Buoyant :haha: :haha: :haha: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Nyah
en jij? :clown: :p wat als ge er niets van weet 'zwijg dan, he' :rolleyes:
|
Ik ken alles van ringtones. ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ken alles van ringtones. ;) |
Stoer :toothless :rolleyes: :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ken alles van ringtones. ;) |
dat was de vraag ja :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik ken alles van ringtones. ;) |
RESPECT!! :eyes: |
|
|
| X-Tune |
| Ik voel me aangevallen. :haha: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik natuurlijk Tiësto - Traffic. Maar ik ga er deze week enkele andere maken. |
Tis misschien jammer dat je hem nooit hoort, of belt je mama je vaak? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Tis misschien jammer dat je hem nooit hoort, of belt je mama je vaak? |
Dan hoor ik de ringtone altijd volledig, want dan pak ik nooit op. :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Dan hoor ik de ringtone altijd volledig, want dan pak ik nooit op. :p |
Chance dat Traffic zo'n lang en ingewikkelde melodie heeft dan :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ En zelfs die heeft Tiesto dan nog niet eens zelf gemaakt :haha: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Chance dat Traffic zo'n lang en ingewikkelde melodie heeft dan :rolleyes: |
Eindelijk terug on-topic. :)
Als het liedje een lange en ingewikkelde melodie was, dan zou het minder geschikt zijn voor een beltoon. |
|
|
| Jasperovitsj |
^ En daar was Tiesto écht aan het denken toen hij Traffic liet maken :haha: :haha: :haha:
"Oei, ik mag het hier niet te lang en te ingewikkeld maken, want anders kunnen ze er geen fatsoenlijke beltoon van maken!" |
|
|
|
|