|
En progtrance om nån vill lyssna...
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Oscillator - Terran (Original Mix)
Så, idag fick jag klart en ny produktion.
Den här gången fick det bli ProgTrance istället för ProgHouse.
Jag hoppas att ni tycker den är bra. Skulle vilja höra lite kommentarer också :D
Mina andra produktioner finns här.
Cheers!
[EDIT] Nu funkar länken också! [EDIT |
|
|
| NooN |
Har haft det här problemet förr. Av nån anledning så tar det ett dygn eller nåt innan den personliga ftpn från Telia uppdateras när man lägger upp nåt nytt :(
Ni får ta och glutta in på Soundclick medans. Där finns låten också. |
|
|
| Laszlo |
| Nu gick det att tanka hem den :) Ska lyssna på den efter P3 Klubb |
|
|
| Gate 42 |
| Nice ljudlandskap, dock känns kicken lite mer hardtrance än progtrance ;) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Nice ljudlandskap, dock känns kicken lite mer hardtrance än progtrance ;) |
Woah, ny genre! Hard Progressive Trance :p :crazy: |
|
|
| RebeL9 |
haller med om att det inte later speciellt progressive. men det ar trots allt en bra lat. bra jobbat med rostsamplingen. melodin passar ocksa bra in.
allt som allt en bra lat. |
|
|
| NooN |
| Jag vill nu höra från er vad som är typiskt för progressiv trance. :D |
|
|
| Laszlo |
| hmmm...spelar det någon roll? Kör istället på det du känner för, sen om det senare kommer att klassas som prog, chill, hard eller what not borde egentligen inte spela någon roll...huvudsaken är att det låter bra.. :) |
|
|
| NooN |
| Du har väl rätt antar jag. Det skulle bara var kul och veta hur progressive defineras, för jag har inte riktigt fattat det ordentligt. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by NooN
Du har väl rätt antar jag. Det skulle bara var kul och veta hur progressive defineras, för jag har inte riktigt fattat det ordentligt. |
tja, ju längre och söligare låtarna byggs desto mer prog är det väl...vad vet jag? :) |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Laszlo
tja, ju längre och söligare låtarna byggs desto mer prog är det väl...vad vet jag? :) |
Då är det alltså inte progressive jag vill göra direkt.
:rolleyes: |
|
|
|
|