return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
En progtrance om nån vill lyssna...
View this Thread in Original format
NooN
Oscillator - Terran (Original Mix)

Så, idag fick jag klart en ny produktion.
Den här gången fick det bli ProgTrance istället för ProgHouse.
Jag hoppas att ni tycker den är bra. Skulle vilja höra lite kommentarer också :D

Mina andra produktioner finns här.

Cheers!

[EDIT] Nu funkar länken också! [EDIT
Laszlo
Länken är död :(
NooN
Har haft det här problemet förr. Av nån anledning så tar det ett dygn eller nåt innan den personliga ftpn från Telia uppdateras när man lägger upp nåt nytt :(

Ni får ta och glutta in på Soundclick medans. Där finns låten också.
Laszlo
Nu gick det att tanka hem den :) Ska lyssna på den efter P3 Klubb
Gate 42
Nice ljudlandskap, dock känns kicken lite mer hardtrance än progtrance ;)
NooN
quote:
Originally posted by Gate 42
Nice ljudlandskap, dock känns kicken lite mer hardtrance än progtrance ;)


Woah, ny genre! Hard Progressive Trance :p :crazy:
RebeL9
haller med om att det inte later speciellt progressive. men det ar trots allt en bra lat. bra jobbat med rostsamplingen. melodin passar ocksa bra in.
allt som allt en bra lat.
NooN
Jag vill nu höra från er vad som är typiskt för progressiv trance. :D
Laszlo
hmmm...spelar det någon roll? Kör istället på det du känner för, sen om det senare kommer att klassas som prog, chill, hard eller what not borde egentligen inte spela någon roll...huvudsaken är att det låter bra.. :)
NooN
Du har väl rätt antar jag. Det skulle bara var kul och veta hur progressive defineras, för jag har inte riktigt fattat det ordentligt.

Laszlo
quote:
Originally posted by NooN
Du har väl rätt antar jag. Det skulle bara var kul och veta hur progressive defineras, för jag har inte riktigt fattat det ordentligt.


tja, ju längre och söligare låtarna byggs desto mer prog är det väl...vad vet jag? :)
NooN
quote:
Originally posted by Laszlo
tja, ju längre och söligare låtarna byggs desto mer prog är det väl...vad vet jag? :)


Då är det alltså inte progressive jag vill göra direkt.
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement