return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin van Buuren - Radio 538(Dancedepartment)05-03-2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
AcidSyl
quote:
Originally posted by tiestoworld
stond op het forum......


01. 24 - The Longest Day (Vocal Mix)
02. Ridgewalkers ft El - Find (Kyau vs Albert Remix)
03. Motorcycle - Fade Away/Around You
04. Fred Baker vs Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix)
05. Marcos - Cosmic Strings


Nummer dat nu te horen is is niet All Of Us ;)
Edit: Magikal Mike was me voor :p

Dit is Birth Of An Angel!
tiestoworld
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=248418
MaGiKaL_MiKe
Ja helaas Birth of an Angel, ik had liever All of us gehoord :P

is luisteren wat Mark Norman doen op Slam Fm

Edit: Dus nog wel ff all of us :D
tiestoworld
dit was het dus........

01. 24 - The Longest Day (Vocal Mix)
02. Ridgewalkers ft El - Find (Kyau vs Albert Remix)
03. Motorcycle - Fade Away/Around You
04. Armin van buuren Birth Of An Angel
05. Fred Baker vs Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix)
SnuggLe
Zo he, dit board is er wel op vooruit gegaan de afgelopen 1,5 jaar. Wat een leuke mensen en een leuke threads hebben we er toch bij :S
Ik citeer een stuk Hans Teeuwen:

quote:
Boeiend.
Boeiend.
Boeiend.
Interessant.
Boeiend.
Boeiend.
Ga door! Ik hang aan je lippen!
Boeiend!
Zo heeeeee dat wist ik niet!



....oftewel: we hebben een tracklist forum.
*edit* Oh trouwens, voordat mensen denken van 'dat wordt gezegd omdat mensen die van prog houden denken boven trance te staan': helemaal niet. Maybe niet eens zo'n stom idee, maar het is best handig om 'de grote trance thread' te maken, hebben we voor progressive ook, ook voor techno. Alle 'kleine' dingen die eigenlijk geen thread waard zijn, kan je bundelen. Ik persoonlijk vind dat erg handig......maar maybe zie ik dat verkeerd voor trance???? Zeg het maar.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zo he, dit board is er wel op vooruit gegaan de afgelopen 1,5 jaar. Wat een leuke mensen en een leuke threads hebben we er toch bij :S
Ik citeer een stuk Hans Teeuwen:


:D :D


quote:
Originally posted by SnuggLe
....oftewel: we hebben een tracklist forum.


Hij blijft het houden he, die modderetergevoelens voor TA :p !

quote:
Originally posted by SnuggLe

*edit* Oh trouwens, voordat mensen denken van 'dat wordt gezegd omdat mensen die van prog houden denken boven trance te staan': helemaal niet. Maybe niet eens zo'n stom idee, maar het is best handig om 'de grote trance thread' te maken, hebben we voor progressive ook, ook voor techno. Alle 'kleine' dingen die eigenlijk geen thread waard zijn, kan je bundelen. Ik persoonlijk vind dat erg handig......
maar maybe zie ik dat verkeerd voor trance???? Zeg het maar.


Ik denk het wel een beetje Bram. Ondanks dat hier veel mensen met een behoorlijk brede smaak ronddwalen ( which is a good thing,
:cool: ) is het in de basis mijns inziens toch een forum opgezet voor trance, trens, hardtrance etc.. Als mensen de naam 'tranceaddict' voor het eerst zien denken ze waarschijnlijk in 9/10 gevallen aan een tranceforum en niet aan een algemeen houseforum. Men komt hier dus om allerlei weetjes over trens te vinden en dat is per onderwerp gegroepeerd. Dat er dan van die speciale hoekjes zijn voor techno en progressive (en ik dacht zelfs dat er 3 jaar geleden 1 was voor hardstyle, :D ) is natuurlijk leuk voor de liefhebbers maar als het je niet boeit ronduit handig om er omheen te klikken. Simple as that. Bij trance ligt dat dus iets anders omdat daar in de basis de meeste mensen nog steeds voor komen, :) .


btw, Teeuwen rocks!
Asperge
volgens mij zijn TE set...
DJ_Siesta
he bram ik heb echt zo iets,

CARE??:D


armin roxx gewoon enzoo
:o
Deamonicus
, gemist....in slaap gevallen :sadgreen:
eieregooie
Zo af en toe een draadje over een radioshow moet kunnen, maar als tiestoworld volgende week weer verschillende radioshows wil promoten mag ie dat dan wel even in 1 thread doen :)

edit: misschien is een radio thread een idee? Net zoals onze zuiderburen hebben?

Disney
quote:
Originally posted by eieregooie
Zo af en toe een draadje over een radioshow moet kunnen, maar als tiestoworld volgende week weer verschillende radioshows wil promoten mag ie dat dan wel even in 1 thread doen :)

edit: misschien is een radio thread een idee? Net zoals onze zuiderburen hebben?


Zeker een goed idee.
MaGiK54
quote:
Originally posted by eieregooie
Zo af en toe een draadje over een radioshow moet kunnen, maar als tiestoworld volgende week weer verschillende radioshows wil promoten mag ie dat dan wel even in 1 thread doen :)

edit: misschien is een radio thread een idee? Net zoals onze zuiderburen hebben?


In het music forum hebben ze ook zo'n draad.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement