|
Mark Norman - Slam FM 05-03-2005
|
View this Thread in Original format
| tiestoworld |
Mark Norman - Slam FM 05-03-2005
partyyyyyyy:eyes:
22.00 – 23.00 Mark Norman
Echte naam: Mark de Jong & Norman Lenden
Geboren op: 10 november en 21 juni 1976
Draaien sinds: 2001
Stijl: Trance, tech-trance
Bekend van: De knalplaten ‘Overkill’ en ‘Phantom manor’
Alias: STARR, van de tranceplaat ‘Sunstroke’ en ‘Summer queen’
Website: mark-norman.com |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by tiestoworld
Mark Norman - Slam FM 05-03-2005
partyyyyyyy:eyes:
22.00 – 23.00 Mark Norman
Echte naam: Mark de Jong & Norman Lenden
Geboren op: 10 november en 21 juni 1976
Draaien sinds: 2001
Stijl: Trance, tech-trance
Bekend van: De knalplaten ‘Overkill’ en ‘Phantom manor’
Alias: STARR, van de tranceplaat ‘Sunstroke’ en ‘Summer queen’
Website: mark-norman.com |
Snap er de ballen niet van. Wat gaat er nou precies gebeuren? |
|
|
| Opti |
| quote: | | Mark en Norman geven een feestje in hun appartement en dat wordt vanavond uitgezonden op Slam FM! Bereid je voor op hun persoonlijke favorieten zoals Abba - Waterloo, Frankie Goes to Hollywood - Relax en Pet en Wham - Club Tropicana. Bereid je voor op het losbandige avondje uit met Mark en Norman! |
|
|
|
| Dj_Day-V |
| Mooi, Armin en Mark Norman vanavond :) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Opti
|
:haha: :stongue:
Haha, tegenwoordig verdient alle onzin weer een nieuwe thread! Wat is dit een radioshow van een uurtje... |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Is Mark Norman al begonnen?
Welke plaatje is nu bezig? |
|
|
| AcidSyl |
| quote: | Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Is Mark Norman al begonnen?
Welke plaatje is nu bezig? |
Dit klinkt als iets van Marcos, ergens in de verte :) |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
Lekker techy nummertje ala Van Doorn en Baker style op dit moment.
Meeste geluiden klinken wel erg Sander van doorn achtig, iemand een Id?
Zo Norman knalt er totnutoe lekkere nieuwe plaatjes in zeg! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by tiestoworld
Echte naam: Mark de Jong
Geboren op: 10 november
|
Leuk, zelfde dag als mij :toothless |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| Ik hoop dat iemand dit nu aan t opnemen is.... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Tim81
Haha, tegenwoordig verdient alle onzin weer een nieuwe thread! Wat is dit een radioshow van een uurtje... |
inderdaad, beetje overdreven zulk soort threads... Plaats zulke berichten voortaan gewoon op de site van Mark Norman zelf. :o |
|
|
| New Wave |
Anders gaan we elke DJ posten die op de radio draait!
Hoeveel zijn dat er per week? Stuk of 1200?:rolleyes: |
|
|
|
|