return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Heaven Deep Trance Essentials part 3 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Kaidreas
quote:
Originally posted by Xilver
Gert pas op, ge zijt on-topic aan 't gaan. Snel, post iets doms :p





shiiiiiiiiiiit... wa doen we nu



SPRINGEN :haha:




on-topic: het ziet er inderdaad wel een goede cd uit, maar zoveel prog zou het een bewuste keuze zijn???
die closer to me is echt wel een steengoed nummer :crazy:
Jasperovitsj
De naam Deep Trance Essentials is wel redelijk slecht gekozen natuurlijk, op de vorige edities stond ook al voor 80% progressive...
Kaidreas
^bwoa... ja den eerste eigenlijk wel nu dat ge het zegt.
ma den 2de was toch meer tranzy gericht vond ik... anyways. kneem men woorden al terug :p
Jasperovitsj
Hoeft ni hoor :)

Maar ik zou het een beetje onnozel vinden dat er mensen zagen op het feit dat er prog op die CD's staat, terwijl dat net het hele concept is, alleen met een ietwat verkeerdelijk gekozen (misschien uit commercieel oogpunt?) concept-titel...
Kaidreas
^kzaag er niet over ze :D (ik vind prog ook nog altijd goed ze :D)
ma kwist niet dat prog het "concept was"... dus inderdeed voos gekozen naam.
en knam men woorden terug omdat ik u gelijk geef :D
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De naam Deep Trance Essentials is wel redelijk slecht gekozen natuurlijk, op de vorige edities stond ook al voor 80% progressive...


let op met hokjesdenken!


on topic: ziet er idd niet slecht uit :)
Bertn
wow, zeer vette tracklist! die cd ga ik zeker kopen, ik heb de eerste hier ook nog liggen en die is nog steeds zeer vet!:)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR
let op met hokjesdenken!



Ik denk niet in hokjes, ik stel gewoon vast aan de hand van de tracks. :)
Enkele classics werden toen in hun tijd wel als trance beschouwd, maar zouden tegenwoordig eerder onder de noemer progressive vallen, that's all...

Nu ja, ik vind Deep Trance Essentials ook geen slechte naam anders, voor vele mensen - weet ik uit ervaring - klinkt progressive als "deep trance" of "chill trance" :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
"chill trance"

Idd hoor je vaak, het begint zelfs irritant te worden :whip:
Xilver
quote:
Originally posted by Pumaz
Idd hoor je vaak, het begint zelfs irritant te worden :whip:


Weet ge wa ook irritant begint te worden :rolleyes:


:p

Disclaimer : LET OP DE SMILEY!

Pumaz
quote:
Originally posted by Xilver
Weet ge wa ook irritant begint te worden :rolleyes:


:p

Disclaimer : LET OP DE SMILEY!

:haha: :haha:

Echt super Tom :D

Nee ma echt, als iemand chill trance zegt over een prog plaat is het net hetzelfde bij mij als dat ik cheese zeg over trance bij jullie :clown:

Daarmee ook dat ik 'Control' cheese noemde, om nog eens die reactie te zien :p
Jasperovitsj
Ik vind Control anders nog steeds een zalige plaat, maar das vooral emotionele binding of course. Kga ze in ieder geval wel in m'n platentas steken met de BETA-party! :p :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement