|
AvB - ASOT 2005 (CD) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Hey Glannie, no offense maar ik heb een vraagje:
Hoe kan het dat je je hier in deze topic niet bijster positief uitlaat over deze nieuwe compilatie van Armin en dat de kern van je mening toch is dat deze CD eerder slecht dan goed is, maar je zegt wel tegen Armin op het IRC in private tegen hem dingen in de trent van 'Armin ik heb je CD geluisterd en ik vind hem echt helemaal top' ????
:conf: :conf: |
Pas op Glanis, Trancezoner is watching you :p |
|
|
| Glaniskanis |
| Haha ik kijk uit idd ;) |
|
|
| nwopper |
Ik heb m net gekocht, ga m thuis ff luisteren :D
Lag voor 15,99 bij de FRS, als ie duurder was had k m niet meegenomen. |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Dat je niet denkt dat ie ASOT live doet (niet meer iig)
|
daar was ik inmiddels wel achter! :D :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Pas op Glanis, Trancezoner is watching you :p |
Ach, welnee joh :D
Glanis zei het zelf tegen me in die IRC toen, maar ik snap nu zijn point dus allesh komt toch nog koet, weetjewel:toothless |
|
|
| Fkwebeman |
vanmorgen in de bus gevallen.
verstand op nul en niet gericht luisteren, lekker cd-tje :) |
|
|
| Lynxx |
Bij het niet live opnemen van een CD moet ik een beetje denken aan een "Mix-meister achtig" programma ofzo.
Geen idee hoe dat ableton werkt, maar ik vind het toch allemaal een beetje nep.
Wordt het nou momenteel heel vaak gedaan, dat niet live mixen?
Heb die hele cd nog niet geluisterd, maar ik zou hem bij voorbaat al beter vinden als het live gedaan was. |
|
|
| DJ_Siesta |
beter niet live, dan zon verknaakte mix cd als tiesto:S
anyways, klinkt gewoon vet, die cd kwlaiteit, en100 procent strakke mixen! Niet van dat halve werk enzo... |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
beter niet live, dan zon verknaakte mix cd als tiesto:S
anyways, klinkt gewoon vet, die cd kwlaiteit, en100 procent strakke mixen! Niet van dat halve werk enzo... |
Aan tiesto zijn cds zit tenminste nog een beetje een warm gevoel, al die andere mix cds klinken kaal en grijs met saaie voorspelbare overgangen... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Asperge
Aan tiesto zijn cds zit tenminste nog een beetje een warm gevoel, al die andere mix cds klinken kaal en grijs met saaie voorspelbare overgangen... |
daT is dan een kwestie van smaak, bij mij gaan de haren recht overeind staan als ik zijn overgangen hoor |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
daT is dan een kwestie van smaak, bij mij gaan de haren recht overeind staan als ik zijn overgangen hoor |
Ja dat is waar, ieder zijn ding:) |
|
|
| moogwai |
Superceedeetjes zeg! De overgangen zitten goed in elkaar en de opbouw van beide cd's is gewoon erg goed. Geluidskwaliteit is super!
Oh ja, de muziek! CD2 is helemaal super, CD1 iets minder rond het gedeelte Enmass/John O'Callaghan. Arcadia, Gone, Space Guitar, I Found You, etc blijven gewoon steengoed, ook al heb ik ze al 100x gehoord. Alleen sommige nieuwe tracks (Elevation, Hidden Logic) vallen tegen, maar deze worden gelukkig redelijk snel doorgemixed en je hoeft ze dus niet 7 minuten lang aan te horen :p |
|
|
|
|