return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רימיקס ל Close Cover
View this Thread in Original format
DJ_BoN
אחי שלי איזה טראק מדהים
כל כך התלהבתי והיה לי משעמם אז ירדתי לפסנתר והתחלתי לנגן את זה
ומצאתי את התווים אז חשבתי
היי...אם כבר יש לי את התווים אולי אני אעשה רימיקס
אז שתי שאלות
1. זה חוקי סתם ככה לקחת תווים שלהם ולעשות לזה רימיקס?
2. מישהו יכול לכוון אותי לאתרים טובים שמסבירים על איך להשתמש ב
Reason?

תודהההה
=)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אחי שלי איזה טראק מדהים
כל כך התלהבתי והיה לי משעמם אז ירדתי לפסנתר והתחלתי לנגן את זה
ומצאתי את התווים אז חשבתי
היי...אם כבר יש לי את התווים אולי אני אעשה רימיקס
אז שתי שאלות
1. זה חוקי סתם ככה לקחת תווים שלהם ולעשות לזה רימיקס?
2. מישהו יכול לכוון אותי לאתרים טובים שמסבירים על איך להשתמש ב
Reason?

תודהההה
=)


פשששששש.. קודם כל יפה שמצאת את התווים
טוב אז אחד.. זה חוקי.. זה לא חוקי רק אם אתה הולך ומפרסם את זה או מנגן את זה לייב באיזשהו מסיבה גדולה או משהו אני חושב..

ומאיפה יש לך את ריזן?
DJ_BoN

quote:
Originally posted by DJ-Energy

פשששששש.. קודם כל יפה שמצאת את התווים


תודה רבה =)
זה גם לא לקח הרבה זמן


quote:
Originally posted by DJ-Energy


ומאיפה יש לך את ריזן?


אחי הורדתי מהאינטרנט את התוכנה עצמה שהיא 17 מגה זה לקח לי איזה שעה שעתיים
ועכשיו אני כבר 3 ימים מוריד את ה
Factory Sound Bank
ועוד איזה שעתיים זה ירד סופית
הקובץ 520 מגה..
הורדתי ממורפיוס
אני מקווה שזה יעבוד!
nesher
quote:
Originally posted by DJ_BoN
[B]

תודה רבה =)
זה גם לא לקח הרבה זמן




אחי הורדתי מהאינטרנט את התוכנה עצמה שהיא 17 מגה זה לקח לי איזה שעה שעתיים
ועכשיו אני כבר 3 ימים מוריד את ה
Factory Sound Bank
ועוד איזה שעתיים זה ירד סופית
הקובץ 520 מגה..
הורדתי ממורפיוס
אני מקווה שזה יעבוד!


$#$#^$#^$#^#$^$#^מורפיוס
איזה משוגע
איך הצלחת
שום דבר לא עובד ואם כן זה איטי גם אם יש לך
adsl
זה תוכנה מאפנה רצח
היא גם לפעמים תוקעת את המחשב
DJ_BoN
quote:
Originally posted by nesher


$#$#^$#^$#^#$^$#^מורפיוס
איזה משוגע
איך הצלחת
שום דבר לא עובד ואם כן זה איטי גם אם יש לך
adsl
זה תוכנה מאפנה רצח
היא גם לפעמים תוקעת את המחשב


להוריד 520 מגה בקצב ממוצע של
4 kbps....
=))
כן אני באמת משוגע
יש לי סבלנות כמו של פיל כנראה
MoSH_MaN
איכס הורדתי בה
SOUND BANK
באיזה שעתיים וזה חרא מסובך מידי בשביל הזמן הקצר שלי
DJ_BoN
אוףףףף הורדתי את זה כל כך הרבה זמן ועכשיו אני מגלה שצריך לצרוב את זה??
אין לי צורבבבב
DJ-Kreing^^
אל דאגה אחשלי
כל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את התוכנה
isobuster
אתה יכול למצוא אותה ב
download.com
והיא תיפתח לך את הקובץ ללא צורך בצריבה
:D
DJ_BoN
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אל דאגה אחשלי
כל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את התוכנה
isobuster
אתה יכול למצוא אותה ב
download.com
והיא תיפתח לך את הקובץ ללא צורך בצריבה
:D


כן?????
אם זה עובד אחי אתה מלך
MoSH_MaN
זה יפעל אם אתה לא צריך שזה

יעני צריך
CD
אז תוריד

daemon 2.88

מ
www.daemon-tools.com

שזה בעצם עושה
כי דירום וירטואלי ואז אתה פשוט עושה
mount

לקובץ ויש לך כונן חדש!

DJ_BoN
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה יפעל אם אתה לא צריך שזה

יעני צריך
CD
אז תוריד

daemon 2.88

מ
www.daemon-tools.com

שזה בעצם עושה
כי דירום וירטואלי ואז אתה פשוט עושה
mount

לקובץ ויש לך כונן חדש!



כן זה מה שהייתי צריך
לא משנה אני מוריד עכשיו משהו שאמור לעשות בדיוק אותו הדבר
Norton Virtual Drive 6.0
נראה אם זה יעבוד, אם לא אז אני אוריד את מה שאתה הצעת
בכל מקרה

LET THE MUSIC MAKING BEGINNNNNN!
=)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement