|
רימיקס ל Close Cover
|
View this Thread in Original format
| DJ_BoN |
אחי שלי איזה טראק מדהים
כל כך התלהבתי והיה לי משעמם אז ירדתי לפסנתר והתחלתי לנגן את זה
ומצאתי את התווים אז חשבתי
היי...אם כבר יש לי את התווים אולי אני אעשה רימיקס
אז שתי שאלות
1. זה חוקי סתם ככה לקחת תווים שלהם ולעשות לזה רימיקס?
2. מישהו יכול לכוון אותי לאתרים טובים שמסבירים על איך להשתמש ב
Reason?
תודהההה
=) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אחי שלי איזה טראק מדהים
כל כך התלהבתי והיה לי משעמם אז ירדתי לפסנתר והתחלתי לנגן את זה
ומצאתי את התווים אז חשבתי
היי...אם כבר יש לי את התווים אולי אני אעשה רימיקס
אז שתי שאלות
1. זה חוקי סתם ככה לקחת תווים שלהם ולעשות לזה רימיקס?
2. מישהו יכול לכוון אותי לאתרים טובים שמסבירים על איך להשתמש ב
Reason?
תודהההה
=) |
פשששששש.. קודם כל יפה שמצאת את התווים
טוב אז אחד.. זה חוקי.. זה לא חוקי רק אם אתה הולך ומפרסם את זה או מנגן את זה לייב באיזשהו מסיבה גדולה או משהו אני חושב..
ומאיפה יש לך את ריזן? |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
פשששששש.. קודם כל יפה שמצאת את התווים
|
תודה רבה =)
זה גם לא לקח הרבה זמן
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ומאיפה יש לך את ריזן? |
אחי הורדתי מהאינטרנט את התוכנה עצמה שהיא 17 מגה זה לקח לי איזה שעה שעתיים
ועכשיו אני כבר 3 ימים מוריד את ה
Factory Sound Bank
ועוד איזה שעתיים זה ירד סופית
הקובץ 520 מגה..
הורדתי ממורפיוס
אני מקווה שזה יעבוד! |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
[B]
תודה רבה =)
זה גם לא לקח הרבה זמן
אחי הורדתי מהאינטרנט את התוכנה עצמה שהיא 17 מגה זה לקח לי איזה שעה שעתיים
ועכשיו אני כבר 3 ימים מוריד את ה
Factory Sound Bank
ועוד איזה שעתיים זה ירד סופית
הקובץ 520 מגה..
הורדתי ממורפיוס
אני מקווה שזה יעבוד! |
$#$#^$#^$#^#$^$#^מורפיוס
איזה משוגע
איך הצלחת
שום דבר לא עובד ואם כן זה איטי גם אם יש לך
adsl
זה תוכנה מאפנה רצח
היא גם לפעמים תוקעת את המחשב |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by nesher
$#$#^$#^$#^#$^$#^מורפיוס
איזה משוגע
איך הצלחת
שום דבר לא עובד ואם כן זה איטי גם אם יש לך
adsl
זה תוכנה מאפנה רצח
היא גם לפעמים תוקעת את המחשב |
להוריד 520 מגה בקצב ממוצע של
4 kbps....
=))
כן אני באמת משוגע
יש לי סבלנות כמו של פיל כנראה |
|
|
| MoSH_MaN |
איכס הורדתי בה
SOUND BANK
באיזה שעתיים וזה חרא מסובך מידי בשביל הזמן הקצר שלי |
|
|
| DJ_BoN |
אוףףףף הורדתי את זה כל כך הרבה זמן ועכשיו אני מגלה שצריך לצרוב את זה??
אין לי צורבבבב |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אל דאגה אחשלי
כל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את התוכנה
isobuster
אתה יכול למצוא אותה ב
download.com
והיא תיפתח לך את הקובץ ללא צורך בצריבה
:D |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אל דאגה אחשלי
כל מה שאתה צריך לעשות זה להוריד את התוכנה
isobuster
אתה יכול למצוא אותה ב
download.com
והיא תיפתח לך את הקובץ ללא צורך בצריבה
:D |
כן?????
אם זה עובד אחי אתה מלך |
|
|
| MoSH_MaN |
זה יפעל אם אתה לא צריך שזה
יעני צריך
CD
אז תוריד
daemon 2.88
מ
www.daemon-tools.com
שזה בעצם עושה
כי דירום וירטואלי ואז אתה פשוט עושה
mount
לקובץ ויש לך כונן חדש! |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה יפעל אם אתה לא צריך שזה
יעני צריך
CD
אז תוריד
daemon 2.88
מ
www.daemon-tools.com
שזה בעצם עושה
כי דירום וירטואלי ואז אתה פשוט עושה
mount
לקובץ ויש לך כונן חדש! |
כן זה מה שהייתי צריך
לא משנה אני מוריד עכשיו משהו שאמור לעשות בדיוק אותו הדבר
Norton Virtual Drive 6.0
נראה אם זה יעבוד, אם לא אז אני אוריד את מה שאתה הצעת
בכל מקרה
LET THE MUSIC MAKING BEGINNNNNN!
=) |
|
|
|
|