return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Autoradio
View this Thread in Original format
X-Tune
Wel ik zou graag een nieuwe autoradio kopen en ik ben zeker dat ik hiervoor op dit forum terecht kan. Zoveel verstand heb ik er niet van, maar wat denken jullie als kenners van:

Radio: alpine 9827
Speakers : http://www.kenwood.be/kenwood/kenpr...1256CB6005C7A96
Versterker : http://www.kenwood.be/kenwood/kenpr...1256CA60057DBF1

En wat zijn tweeters? Wie heeft ze hier en zijn ze iets of wat nuttig?

Wat hebben jullie liggen, want als trance liefhebbers kan ik geloven dat jullie wat meer kwaliteit in je auto willen dan de standaard.

Groetjes
:p
Pumaz
Dat lijkt er al erg goed op maar ik zou nog een woofer kopen ook :cool:
Phortastic
all� om da ge zo lief waart om op mijn thread van golden bytes te replyen zal ik ook hier replyen.

*reply*

Ik heb tbh niveel verstand hiervan, kheb 3 jaar geleden toen ik men otto gekocht had, de goedkoopste radio-CD gekocht (JVC, 7000 frank) en de standaardboxen in men otto gelaten (2 van voor en 2 van achter). Gaat hard en goed genoeg voor mij. Enige waar ik beetje spijt van heb ik dat de radio-CD geen CD-text kan lezen :whip:
X-Tune
quote:
Originally posted by Phortastic
Enige waar ik beetje spijt van heb ik dat de radio-CD geen CD-text kan lezen :whip:

80% van mijn cd's zijn toch zonder cd-text geschreven, dus daar ga ik nu niet echt van dood. :p

Nu dus nog een subwoofer. Als dit grapje me maar niet te veel gaat kosten. :whip:
pooley
alpine , not bad :)
Phortastic
quote:
Originally posted by X-Tune
80% van mijn cd's zijn toch zonder cd-text geschreven, dus daar ga ik nu niet echt van dood. :p

bij mij 80% met cd-text :sadgreen:
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by X-Tune Als dit grapje me maar niet te veel gaat kosten. :whip:

auto accesoires altijd ;)

en euh, nen tweeter zorgt voor de hoge tonen ;)
Kaidreas
^inderdeed, tweeter voor de hoge tonen
woofer voor de lage tonen (bass dus)
meestal tweeters van voor in de auto, en 1 woofer (van ongeveer 40 cm diameter) in u hoeden plank... dan nog wat neon lichtjes.. and you are good to go.

anyways. merci voor de thread, kheb er ook eentje nodig.
kheb men oog al laten vallen op een kenwood... ma tis wel 600 euro
DeSpErAtOs-X
en als ge nie kunt onthoude wa nen tweeter doet ...

dan denkt ge maar aan Tweety (da geel vogelke van Warner Bros :p)

vogeltjes fluiten ook hoge tonen ;) (mss wel ewa ver gezocht majah :D)
Phortastic
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
en als ge nie kunt onthoude wa nen tweeter doet ...

dan denkt ge maar aan Tweety (da geel vogelke van Warner Bros :p)

vogeltjes fluiten ook hoge tonen ;) (mss wel ewa ver gezocht majah :D)

vergezocht? bwah kvind het wel goe gevonden ;)

pooley
Dries, ga voor Alpine, das qualiteit, kenwood daartegen is gene vette (vergeleken met alpine h� :) )
Kaidreas
^ow merci voor de tip jos.
mja de radio zag er wel fermkes uit enzo. ma kweet eigenlijk nie veel af van de kwaliteit van kenwood, en ja 600 euro voor een autoradio... dat weet ik toch nie ze.
ma merci, kzal het onthouden
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement