return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Moby - Hotel
View this Thread in Original format
Phortastic
kdacht waarom niet eens een reviewke neerpennen.
Kwist niet goed waar ik dit best zou posten dus heb ik maar nieuw thread geopend.
Op CD1 heel veel vocals by Moby zelf. Hij heeft trouwens bijna alles van instrumenten zelf gedaan, enkel de drum niet ofzoiets.
CD2 is de ambient CD met enkel zoals de titel al zegt ambient tracks.


CD1 (Hotel)

01 Hotel Intro 01:57
--> nice intro, nothing more nothing less.
02 Raining Again 03:48
--> not my cup of tea, te rockachtig, wat te hard voor mij.
03 Beautiful 03:14
--> nice track, in dezelfde stijl als lift me up.
04 Lift Me Up 03:21
--> al bekend probby, tijdens 'de laatste show' heeft hem dit ook gespeeld, zeer lekker nummer. meezinger :)
05 Where You End 03:23
--> nice track, weer same stijl als lift me up.
06 Temptation 04:56
--> eerste downtempo track, i like it :eyes:
Vocals door een of andere vrouw, goeie vocals trouwens, moet de track het ook grotendeels van hebben.
07 Spiders 03:46
--> zie #2
08 Dream About Me 03:24
--> Vocals door Moby en een vrouw (vrouw van #7?). Not a bad track. Wat meer uptempo dan temptation.
09 Very 03:44
--> Crap :(
10 I Like It 03:48
--> Nice sounds in deze track, opnieuw vocals door vrouw van #7. Zeer sterk nummer vind ik, beetje experimenteel maar zeer geslaagd.
11 Love Should 03:53
--> Downtempo, opnieuw vocals door Moby. Beetje een ballad. Not bad vind ik. Geeft me toch kippenvel :o
12 Slipping Away 03:41
--> Dont like this :( De repeating vocals werken me ook serieus op men heupen in deze track.
13 Forever 03:40
--> Beetje in zelfde stijl als #11. Iets meer beat wel. Ook weer nice.
14 Homeward Angel 05:53
--> Instrumentaal nummer. Sterk opnieuw. Zeer melodisch.
15 Unknown 05:14
--> een extra hidden track? Ook weer instrumentaal. Beetje dark nummer, maar opnieuw wel geslaagd imo. Beetje in de stijl van #14.


CD2 (Hotel Ambient)

01 Swear 06:41
--> Nice! En zowaar een bass in dit nummer :)
02 Snowball 04:28
--> Ook nice! Speciaal nummer wel, maar kvind het wel goed.
03 Blue Paper 06:08
--> Zeer sterk nummer!! Piano in dit nummer zorgt voor de kippenvelmomenten.
04 Homeward Angel 10:58
Langste nummer van de CD maar hij blijft me wel boeien. Opnieuw zeer nice. Zelfde nummer als op CD1 trouwens maar hier in langere, meer ambient versie.
05 Chord Sounds 07:26
--> beste song van de CD imo. Heel simpel eigenlijk net zoals heel de ambient CD maar het werkt wel!
06 Not Sensitive 03:11
--> crap, gebeurd nix in dit nummer :(
07 Lilly 03:55
--> Zeer nice opnieuw, veel emotie in dit nummer.
08 The Come Down 05:20
--> Zzzz nummer :(
09 Live Forever 06:50
--> Doet me ook weinig.
10 Aerial 07:16
--> Dit is dan weer beter. Opnieuw zeer simpel, maar het werkt :)
11 Unknown 05:49
--> opnieuw een extra hidden track. In tegenstelling tot de extra track op CD1 is dit echter minder goed. Had hij ook mogen weglaten. Saai en eentonig.


Conclusie: paar sterke nummers op beide cds en ook een paar mindere tracks op beide cds. Tis niet een CD die ik zou kopen, en ik vind dat Moby toch al beter werk heeft gedaan.
Not bad though.
6.5/10
domineesje
mijn mening topi ... maar van moby kan het ook niet anders ;-)
pooley
uw sig is enorm irri en te groot imo
Phortastic
quote:
Originally posted by pooley
uw sig is enorm irri en te groot imo


+1 :rolleyes:
Jasperovitsj
Een beetje resizen zou idd geen kwaad kunnen :)
Pumaz
Zeker eens checken, maar na "18" was het al duidelijk dat hij geen "Play" meer kon maken (qua kwaliteit bedoel ik)
domineesje
quote:
Originally posted by pooley
uw sig is enorm irri en te groot imo


is weg ;-)
Bertn
Ik vind dat die eerste single uit dat album op niks trekt.

De rest heb ik nog ni gehoord
Pumaz
quote:
Originally posted by domineesje
;-)

For god's sake woman use smilies like everyone else :p

:gsmile:
FredNova
heb vanmiddag het album gekocht en het is AF!

DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Pumaz
Zeker eens checken, maar na "18" was het al duidelijk dat hij geen "Play" meer kon maken (qua kwaliteit bedoel ik)


de kans dat ie de nummers in diezelfde volgorde als het album heeft gemaakt is MINIMAAL klein ...

nujah, ik gan et album wel kope denk'k :p

/offtopic kvinnet wel lollig die commentaar op die sign ... echt zo de traditionele forum-gewoontes

1) iemand geeft commentaar
2) iemand geeft gelijk/ongelijk
3) iemand gaat er nog maar eens op doorbomen :p

djeezes ... moet dat nu in elke thread :p, of de meesten toch :p

dit gezegd zijnde ...

gOOOOOOOOOOO mOby => sjieke kerel overigens (laatste show gezien anyone? :p)
Pumaz
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
de kans dat ie de nummers in diezelfde volgorde als het album heeft gemaakt is MINIMAAL klein ...

Wtf are you saying? :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement