|
Old Games (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by mellow_head
http://www.cgarchive.com
Site me oude games: Carmageddon, Mortal Kombat, ...
Welke spellekes speelt/speelde gij vroeger?
Ik ben voort moment nog steeds verslaafd aan Dungeon Keeper 1, Age Of Wonders en Heroes Of Might And Magic 3:eek:
Counterstrike speel ik ook nog af en toe, ma met mate:nervous:
op de NES >> Megaman series, Mario Bros 1, 2 en 3:D :p lekker begaaid! haha |
carmageddon---> superspel
dungeon keeper, en heroes of might and magic---> :cool:
en natuurlijk de heerser van alles. Command & conquer: red alert
sega: asterix en obelix, sonic the hedgehog, alex kid
nintendo: duck hunt (of wa was het :D) nog een paar van die oude rpg spellekes)
gameboy: zelda en mystic quest.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
nintendo: duck hunt (of wa was het :D) |
Jaaaaaaa
Altijd bij mennen neef tijdens familiefeesten, alle neven en nichten voor de TV en vechten voor het geweer! :haha: |
|
|
| Pumaz |
Streets Of Rage :cool:
Golden Axe :cool:
Street Fighter II :cool: |
|
|
| mellow_head |
Amai Kaidreas, gij zijt den eerste diek ontmoet die DK of HOMM kent:D
Nog maar es e bewijs da er VEEL ignorante mensen rondlopen. |
|
|
| Dj LPG |
hmmzzz... oude spellekes *denkt*
tetris
warcraft
warcraft 2
GTA
GTA: london
GTA 2
Max Payne
Caesar
Pharaoh
Carmageddon
Carmageddon 2
Gadget
bureau 13
wolfenstein 3D
return to castle of wolfenstein
Doom
Doom 2
Unreal
Unreal Tournament
Half-life (met alle uitbreidingen enzow)
The sims
euh... kan nog ff doorgaan hoor
De meeste heb ik zelfs uitgespeeld:D |
|
|
| djcresto |
op sega veeeeel sensible soccer
fifa reeks gaat ook al jaren mee
op super nintendo:
mario kart
nba live 95 en 96
formula 1 pole position
spellekes op pc heb ik nooit zo aantrekkelijk gevonden |
|
|
| Aurélie |
Op Sega : Sonic
Op megadrive : The streets of rage (of zoiets) - heb ik zooooveel gespeeld :o
gameboy : super mario :) |
|
|
| Phortastic |
Op pc:
- star trek voyager elite force 1 & 2
- Half life: counterstrike
- MOHAA
- Call of Duty (CoD)
- Myst
- Myst 2 (Riven)
- Myst 3 (Exile)
- Myst 4 (Revelation)
(Myst reeks is beste adventure game ooit)
- Max Payne (ownage)
- Max Payne 2 (ownage)
- Fifa (paar jaar, nu beu gespeeld en sinds 2004 trekt hem op nix meer)
- Championship manager sinds seizoen 99/00 (heet nu football manager)
- .... |
|
|
| pooley |
begonnen met Brickwall ofzo, met een palleteke muurtjes afbreken (was op de tv via een K7+ afspeler en klein toetsenbord).
Pong was daar ook nog op en iets met zo'n ruimeteschipje mannekes opvangen.
master system: duckhunt, moto gp en dat 'feheime' labyrinth :), alex kid, sonic, iets me nen barbaar, wonder boy ! etc
mega drive, wetek niks meer van
super nintendo, no idea, mario zeker en nog paar games
etc ... |
|
|
| Dj LPG |
op mastersystem 2 van sega vooral asterix en obelix
op megadrive: street fighter en ven die toestanden:)
edit: en nog een heel deel van wat ik hier lees, maar ik heb er zodanig veel gespeeld dat ik er ook veel vergeet;) |
|
|
| Dj Thy |
Knightmare 2 : Maze of Galious
Metal Gear (neen, niet Solid, de originele MG)
Penguin Adventure 2
Vampire Killer (de meeste mensen kennen dat nu als Castlevania, weeral, VK is het originele).
Om kort te zijn, de meeste spellen van Konami op MSX (ge vroeg oud, sommige komen hier aandraven met Halflife en van die dingen. Da zijn verdekke recente spellen in de geschiedenis van het videogame).
Op PC : vooral Ultima 7. Alhoewel voor mij persoonlijk, vergeleken met de oude comps (Msx, Atari, Amiga, enz...), games veel minder zijn geworden op PC. Niet dat ze allemaal slecht zijn. Maar op een bepaald moment is verpakking boven gameplay gekomen.
Paar nice links :
http://www.the-underdogs.org/ Home of the Underdogs : kunde veel klassiekers terugvinden.
http://www.ocremix.org/index.php : Overclocked Remix : remixes van klassieke video game tunes, zitten paar zeer goede tussen
http://www.vgmix.com/ : idem. |
|
|
|
|