|
Pacifique 05 ja Tao Tao!!!
|
View this Thread in Original format
| Aida |
Oliko kukaan Serenassa? Kuulin johonkin aikaan illasta aivan ihanan Tao Tao -biisin ja rakastuin korviani myöten! Kenen se biisi on ja mistä sitä voisi alkaa etsimään? Kertokaa, jos satutte tietämään!
:crazy: |
|
|
| Sting Ray |
| quote: | Originally posted by Aida
Oliko kukaan Serenassa? Kuulin johonkin aikaan illasta aivan ihanan Tao Tao -biisin ja rakastuin korviani myöten! Kenen se biisi on ja mistä sitä voisi alkaa etsimään? Kertokaa, jos satutte tietämään!
:crazy: |
Löytyy tästä :) |
|
|
| TomyS |
:)
Kyllä tulee muistot mieleen... Tulee ihan surulliseksi kun tätä kuuntelee :(
Suurkiitokset linkistä Sting Ray! |
|
|
| GrimReaper |
| Uih! Tulipa muistoja mieleen lapsuudesta kun kuunteli Tao Tao:a. Vaikka lyhyt muistelo menneeseen onkin, olisi breikin kuvio voinut olla ehkä vähän mielenkiintoisempi, nyt se on tylsä eikä jaksa kiinnostaa kovin kauaa.. kokonaisuudessa kuitenkin ihan kaunis ja melodiahan se on joka tässä vie huomion. |
|
|
| Aida |
Kiitokset!!! Aivan ihanaa kuunneltavaa! Ah niin kaunista ja muistoja täynnä!
:tongue2 |
|
|
| skip |
tao tao remixi sai munssa aikaan tälläsen reaktion: :nervous: :wtf:
aivan hirveetä paskaa.
mut noi pippalot oli silti kaikesta huolimatta varmaan mahtavat. |
|
|
| Mr.Mystery |
| Mikä ihmeen vimma kaikilla on viimeaikoina tullut lämmitellä Tao Taon tunnaria? Aluksi se oli ihan hauskaa, mutta vitsi ei yleensä parane jatkuvalla toistolla... |
|
|
|
|