|
iio-rapture (avb remix) is out!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
EDIT:
אולי קצת טיפה מאוחר לכתוב את זה אבל בכל אופן זה שיר גדול הגירסא הכי טובה שיצאה יש בה קצת יותר מלודיה
במילה אחת ה-צ-ל-ח-ה!:stongue: |
|
|
| Dj Black |
תעלה תעלה
זה בטח יהייה ב
File Sharing Area
לא?
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
לא נראה לי כל כך מהר
כך בחשבון שרק מחר זה יצא אצל הקבוצות שיחרור.....
והם הייתי גר באנדליה למשל הייתי משחרר את זה היום! |
|
|
|
|