|
Antipiratbyrån anmäls till Datainspektionen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Rapport.Om.APB.Busts.Hos.Bahnhof.SWEDiSH.PDTV.XviD-APBSUX :stongue: :stongue: :stongue: :disbelief |
|
|
| ice_key |
| Rapport.About.Bahnhof.Bust.CUSTOM.ENGSUB.READ.NFO-iND |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by reveal
Rapport.Om.APB.Busts.Hos.Bahnhof.SWEDiSH.PDTV.XviD-APBSUX :stongue: :stongue: :stongue: :disbelief |
haha va tvungen o dra ner o kolla på.. pinsamma på apb.. |
|
|
| Vizay |
AUH är så jävla roliga lirare, dom lyckas alltid visa vem som bestämmer :D
kommer ihåg för nått år sedan då dom lyckades ta sig in i comviqs mobilnät och skicka fina reklamsms för sitt senaste nyhetsbrev :p |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by Vizay
AUH är så jävla roliga lirare, dom lyckas alltid visa vem som bestämmer :D
kommer ihåg för nått år sedan då dom lyckades ta sig in i comviqs mobilnät och skicka fina reklamsms för sitt senaste nyhetsbrev :p |
Jag sparade sidan. :D Kan ju ta lite screenshots kanske... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Jag sparade sidan. :D Kan ju ta lite screenshots kanske... |
visa! jag missade :p |
|
|
| AC. |
Lustigt ST. Andrew, du som så gladeligen förespråkade alla former av övervakning i tidigare trådar gör en duktig kovändning i just detta specifika fall.
Känns nästan lite som det mycket vanligt förekommande fallet då det är okej så länge det inte drabbar en själv...
:rolleyes: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by AC.
Lustigt ST. Andrew, du som så gladeligen förespråkade alla former av övervakning i tidigare trådar gör en duktig kovändning i just detta specifika fall.
Känns nästan lite som det mycket vanligt förekommande fallet då det är okej så länge det inte drabbar en själv...
:rolleyes: |
haha, well:
1. Förespråkar inte 100% övervakning längre, men är fortfarande ganska för det antar jag men hursom.
2. Företag som tar lagen i sina egna händer är ALDRIG bra.
3. Var inte enbart om hur dom bröt mot lagen utan oxå hur dom borde satsa på andra sätt att distrubera på
4. Och jo, då man är mest rädd för övervakning är när man har nått att dölja själv...
=) |
|
|
| AC. |
| Det lagförslaget liksom sexköpar-lagen strider mot traditionel svensk lagstiftning. Men då prostitution är bland de minst accepterade till skillnad från "fildelning" som förmodligen återfinns som det mest accepterade brott i samhälet man kan begå. Kul att se hur Partierna vrider och vänder sig lite efter vinden i detta fall. |
|
|
|
|