|
X-men VS Streetfighter VS TrancEaddict_Holland
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Hey mensjes
*click*
Yeeuuu online x-men vs streetfighter spelen..
Late we allemaal ff registreren..
De hele dag dit spelen is lache man :p
Mijn naam is Henkie_aapje
Zeg t dus maar als je gerigstreerd bent.. etc..
WoehOei
.::TAs In THe GaMe::.
Blik
Tinnnn
Henkie_aap
Flipp3
partyhardy!
theseus_ta
TimeportE
New_wave
|
|
|
| !_PeTrUs_! |
Mja, is ff kijke of het lache is. Ben nml niet zo'n Fight-game-person...
GReeTZ |
|
|
| Jesse |
sgoed :)
allemaal ff oefenen met MAME (www.mame.dk) of op de PSX..
LET THE ASSKICKING BEGIN!!!!! |
|
|
| Optimus Trance |
Woohoooo, ik heb me ook geregistreerd ik ben TINNNN.
ff kijken hoe t allemaal moet...:D |
|
|
| Blik |
tering man, dat is echt gruwelijk moeilijk, niet normaal, ik dacht ga ff chatroom en daag iemand uit en dol die lul ff, maar dat viel ff vies tegen
de naam is Blik trouwens, maar da is logisch :p |
|
|
| Optimus Trance |
| SHIIIIIIIITTT, mn eerste gevecht en ik werd afgemaakt als een modderfokker...teringzooi, ik wil ook combo maken |
|
|
| Biohazard |
| bah did gaat echt te sloom op mijn 56kjte, tis ook een tijd geleden dat ik dit in de arcade heb gespeeld. Ik speel meer Capcom vs SNk en Tekken tegenwoordig. Heel leuk bedacht, maar mn connectie is te traag :( |
|
|
| Flippe |
Whaaaa das zwaar moeilijk!!
Nou mot k nog oefenen ook om iemand te kunnen dollen! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Biohazard
bah did gaat echt te sloom op mijn 56kjte, tis ook een tijd geleden dat ik dit in de arcade heb gespeeld. Ik speel meer Capcom vs SNk en Tekken tegenwoordig. Heel leuk bedacht, maar mn connectie is te traag :( |
Je ken ook op "slow connection" spelen he...
maar wel fat zon flash gamepje.. ziet er chilluh uit hoor
woehoe ik ga zo maar weer ff me ass gewhooped krijgen
Nu hebbe we dus
Blik
Tinnnn
Henkie_aap
Flipp3
partyhardy!
theseus_ta
TimeportE
New_wave
Waar we naar uit moete kijke om te challenge ;)
Laat de rest ook ff de naampies pase :o
GreetZz |
|
|
| Flippe |
| Flipp3 is mijn nick! |
|
|
| Partyhardy! |
hahahaha, henkie, dit is echt een geweldig spelleke! vooral die geluidjes! :p ik lig echt helemaal dubbel, wel helaas net al mijn eerste wedstrijd verloren :( :p maar die dude tegen wie ik speelde vond me wel aardig fighten voor de eerste keer, dus dat was lache! mijn nick is by the way "partyhardy!" :D so let's "fight!" :) :D :cool:
ps maakt het uit op welke server je inlogt met welke tegenspelers je te maken krijgt? dus als ik op "big-bertha" inlog dat ik dan kans heb dat jullie er niet bij staan omdat jullie op de "project-X server" zijn ingelogt ofzo? |
|
|
| Little Theseus |
ik heet theseus_ta geloof ik ofzoiets absoluut misschien eventueel.
In welke server zitten jullie? |
|
|
|
|