return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Mayday Budapest Hungary 2005 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
קודם כל שיהיה הרבה הצלחה לאחים פלאש...
תנו כבוד כמו אתם יודעים :disbelief:

דבר שני...
החבר'ה שהולכים להיות שם...
אתם חייבים ב7:00 בבוקר ללכת לראות את שיין 54 ולהגיד לי איך הוא היה!!!
אחד האומנים היותר אהובים עליי :D
Shahar
ירון ואדיר את כל האיחולים והתודות כבר שמעתם וואלה תעשו כיף רצח נתגעגע אליכם!!

ושמואל והאחים בהצלחההה!!! תיייצגו אותנו בכבוד כמו שהוכחתם הרבה פעמים שאתם יכולים!! מיידיי זה הישג גדול והלוואי שנראה אותכם שם כל שנה ושהלוח זמנים שלכם יהיה כמה שיותר מלא ועמוס בהופעות

:D
KrazyDJs
חופשי תהנו חברה..
נראה משובח בהחלט..
בהצלחה פלאשים :)
princess cc
אוףףףףףףףףףףףף טסו אתמול ולא אמרתי שלום
סורי... הייתי קצת עסוקה... אוףףףףףףףףףףףף
תעשו חיים בשביל כולנו!!!!!!!
שמואל תן להם בראש:eyespop:

חחחחחחחחחח איזה מצחיק זה ששמואל עלק טראנס אדיקט אין טריינינג
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אפילו אני כבר סופרים טראנסאדיקט:D
fusi
We are in Budapest now and having the time of our lives
Everything is fine with us incase anyone was wondering

Anyway we just woke up to a beautiful morning and had a late breakfast. Soon we'll be on our way to do some travelling and then at night we're going to Pacha

And as our tradition in Israel - we're also gonna have a pre party in our hotel's room with a few Hungarian friends i got... gonna be superb.

We will try keeping in touch since we have a free internet access in our hotel... HINAM LOKCHIM :D :D

HAPPY HANUKAH you all
:stongue:
FederalBI
i hope you will enjoy it very much
:-)
princess cc
חחחחחחחחחחחחחחחחח חינם לוקחים!
תעשו חיים יה זבלים!
THE_BLUE_DRAGON
Tonight MAYDAY in Budapest, Hungary.



Main Floor
---------------------------------------------------------
18:00-19:00 Gunjah / D
19:00-20:00 Jankec / H
20:00-20:30 Northern Lite / Live / D
20:30-21:30 Newl / H
21:30-22:30 Lucca / Cz
22:30-23:30 Westbam / D
23:30-00:00 Mayday Himnusz - Collins & Behnam /H
00:00-01:00 Marco Bailey/ B
01:00-02:00 Lexy& K.Paul Live / D
02:00-03:00 Agoria / Fr
03:00-03:30 Members of Mayday / INT
03:30-04:30 Valentino Kanzyani / SLO
04:30-05:15 Joris Voorn/ Live / NL
05:15-06:15 Cristian Varela/ ESP
06:15-07:00 Titanium Live / A
07:00-08:15 Marko Nastic vs Dejan Milisevic/ SERB N MO
08:15-09:00 Budai/ H
---------------------------------------------------------
BP Floor
---------------------------------------------------------
18:00-19:00 K. Boris/ H
19:00-20:00 Brandon Cruz / H
20:00-21:00 Goodspeed / H
21:00-22:00 Danny Steel /CRO
22:00-23:00 D - Jay / B
23:00-24:00 Pete Brooks / A
00:00-01:00 Slam Jr / H
01:00-02:00 Flash Brothers / ISR LIVE
02:00-03:00 Tomcraft / D
03:00-04:00 Moguai/ D
04:00-05:00 Chriss / H
05:00-06:00 Taucher/ D
06:00-07:00 Choopie / ISR
07:00-08:00 Flash & Justinn/ H
08:00-09:00 Andrewboy/ H
---------------------------------------------------------
Viva Electro Floor
---------------------------------------------------------
18:00 -19:00 Benji vs Sajgal / H
19:00-20:00 Szeka / H
20:00-21:00 Benzol vs Steve /H
21:00-22:00 Horace/ Ro
22:00-23:00 Sigee vs Kiri / H
23:00-24:00 Diana D´Rouz / PL
00:00-01:00 Pero Fullhouse / CRO
01:00-02:00 Felipe / A
02:00-03:00 Tonio/ Fr
03:00-04:00 Poziom X / Pl
04:00-05:00 Redhead/ B
05:00-06:00 Pet Duo / BRA
06:00-07:00 Nilux & Killswitch/ NGOHT
07:00-08:00 Ervin Redic vs Marc Times/ BOS&CRO
08:00-09:00 Smith vs Zsiros
---------------------------------------------------------
Globe Floor
---------------------------------------------------------
18:00 - 19:00
19:00-20:00 Tegla"steve brick" / H
20:00-21:00 Spigiboy vs Erץs/H
21:00-22:00 Ada vs Timo / H
22:00-23:00 Thomka/ H
23:00-24:00 Danceland Dj Team
00:00-01:00 Náksi vs Brunner / H
01:00-02:00 Master Blaster / D
02:00-03:00 Global Deejays/ D
03:00-04:00 Kai Tracid / D
04:00-05:00 Dr Motte /D
05:00-06:00 Nakadia / THAI
06:00-07:00 Korris /CH
07:00-08:00 Shane 54 / H
08:00-09:00 Ddeejay vs Insomnia_snd /H

Stream links by radio -


נראה לי השידור מתחיל ב 21:00 בזמן שלנו.
תהנו!
:disbelief
KrazyDJs
יש היום גם WMC...
במיוחד ש Desyn, G&D ו Murk
יהיו ב EM..
3 שעות אם אני זוכר נכון..

החלטה קשה
shmuel flash
לכל המיתעניינים, חזרנו בשלום לארץ, פשוט אין לי מילים לתאר מה שהלך שם
:eyes: :eyes:
בקרוב ה'רקדנים' המפריעים שלנו (אדיר וירון) יירשמו כאן את הריוויו המפורט שלהם כולל המון תמונות מהאירוע המדהים הזה.
;)
המסיבה הטובה ביותר שלנו השנה ללא ספק
:gsmile:
אדיר וירון, מעריך מאוד מאוד שהגעתם, כמו כן גם צ'ופי מוסר לכם את הערכתו, ואתם הגורם המרכזי לשימחה שלי בכל הסופ"ש הזה שאזכור תמיד.
:happy2:
מאוד נהננו לנגן בבמת ה'בודפסט פרייד' כשמאחורינו הגיע במיוחד כדי לישמוע אותנו
WESTBAM
אגדת המאיי דיי הגרמני - כשגם דיבר איתנו אחריי ההופעה ונתן הרבה מילים חיוביות ביותר. הוא גם ניגן בבמה המרכזית את אחד הסטים הטובים ביותר ששמעתי באותו אירוע, ממש מיוחד...
:cool:
מאוד היתרשמתי גם מהופעת הלייב של הצמד המבטיח
collins and benham
שגם ניגנו את ההימנון של המאיי דיי ההונגרי שאותו יצרו השנה...
"U MAKE THE RULES" !
וכמו כן מ
marco bailey,valentino kanzyani
שניגנו סט טקנו מדהים ל7,000 אנשים בערך בבמה המרכזית.

ואת שאר הפרטים אשמור כבר לריוויו הגדול שייפתח בקרוב ע"י שני הסייברים שלנו
:disbelief

בסופ"ש הזה אנחנו ננגן בצ'כייה בעיר
PRAGUE.
:tongue3

cya soon!
love & peace

shmuel


www.flash-brothers.com

cluBBer
we want some pics !!!!!!!!!!!
Huge-A
אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


במשפט אחד !!

MAYDAY!!! MAYDAY!!! MAYDAY!!! MAYDAY!!! MAYDAY!!! MAYDAY!!!

GO--!-!-!--U-MAKE-THE-RULES...WE-MAKE-THE-NOISE !!! SHOUT-IT-LOUDER !!!
We-Are-Back-From-MAYDAY !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement