return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Daft punk (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
אוח די כבר, מעצבנים!
כל טרד שני שנפתח פה אתם חייבים לריב אם הוא צריך או לא צריך להיסגר או אם יש כבר טרד בנושא
חלאס! יש לנו מוד בשביל דברים כאלה, ועד כמה שאני רואה, הוא מסתדר מצויין גם בלי הריבים האלה!

ולעניינינו.....

אני באופן אישי חולה על דאפט פאנק. יש להם סגנון ייחודי וטוב.
לא שמעתי על אלבום חדש שלהם שאמור לצאת...
אני אמור לפגוש מישהי היום בקניון.... אני אקפוץ לחנות דיסקים ואתן שמיעה.... :)

רגע, הוא יצא לחנויות כבר, נכון??
FederalBI
לפי מה שידוע לי הדיסק הוא טרי מאוד , קשה לי להאמין שאפשר למצוא אותו בחנויות בארץ, אבל מצד שני יכול להיות שאני טועה.
בגלל זה אני שואל כי לגבי כל הדיסק הז אני נמצא דיי בערפל
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by FederalBI
לפי מה שידוע לי הדיסק הוא טרי מאוד , קשה לי להאמין שאפשר למצוא אותו בחנויות בארץ, אבל מצד שני יכול להיות שאני טועה.
בגלל זה אני שואל כי לגבי כל הדיסק הז אני נמצא דיי בערפל


אני לא חושב שזה משנה אם הוא טרי או לא טרי
כי ב
tower records
תאריכי השחרור צריכים זהים בכל הסניפים בעולם
Shahar
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני אמור לפגוש מישהי היום בקניון....


:eyes: :eyespop: :eyes: :eyespop:
כל הזמן עוקץ אהההה יא נחש ארסי:D
תמשיך ככה אחי!!:D

quote:
Originally posted by FederalBI
מה זה קשור בכלל ?
אני לא מבין מה הולך פה אני בא לדבר על מוסיקה וזה מטרת הפורום וגם את זה אי אפשר לעשות פה.


סתכל ותבין תקשר:
quote:
Originally posted by FederalBI
אתה יכול להמשיך ולתת את ההודעות שלך בטרד על האופנה אבל בבקשה לא כאן.!
KrazyDJs
שחר כל מה שהוא התכוון זה שתפסיק להגיב על כל דבר שזז שאין לך קשר אליו..
הוא ראה שאתה פעיל משו עצבני בת'רד אופנה..אז הוא אמר לך להמשיך להגיב שם..
באמת שהוויכוח הזה היה מיותר, וגמרו סיפור..

למי שיש מידע על דאפט פאנק, או גם מתעניין שימשיך להגיב, מי שלא שפשוט יבלום..


בכל מקרה דאפט פאנק באמת אחלה הרכב..
אהבתי כמה מהשירים האחרונים שלהם, עוד בימים שחרשו עליהם ב MTV..
וגם הסרט שלהם שפחות או יותר מורכב מהקליפים ומהשירים נחמד :)
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שחר כל מה שהוא התכוון זה שתפסיק להגיב על כל דבר שזז שאין לך קשר אליו..


זה לא שאין לי קשר
אנשים באים שאני וטלטול מדברים על אופנה ואומרים שזה לא במקום
אבל כשמישהו פותח טרד שבתכלס אפשר לשים את השאלה שלו בטרד שכבר פתוח אף אחד לא אומר שזה לא במקום בגלל זה אני מתווכח

אבל סבבה חן אמר הטרד נשאר אז נשאר
FederalBI
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני לא חושב שזה משנה אם הוא טרי או לא טרי
כי ב
tower records
תאריכי השחרור צריכים זהים בכל הסניפים בעולם

אני אשמח אם תעדכן אחרי שתחזור מהקניון.
Haoman TraffiC
אז קצת פרטים על האלבום הזה שלדעתי ממחזר את הסאונד שמאפיין את ההרכב הזה,אם אם יש קטע אחד שאני יכול להגיד שעושה את כול ההבדל באלבום הזה אז
Technologic
אסיד מופתי

מי שאוהב את הדאפט-פאנק יקבל בידיוק את מה שהוא חושב שהוא יקבל אין פה
הרבה הפתעות,כאילו לא עברו 4 שנים

01. Human After All
02. The Prime Time of Your Life
03. Robot Rock
04. Steam Machine
05. Make Love
06. The Brainwasher
07. On/Off
08. Television Rules The Nation
09. Technologic
10. Emotion

HyPeRSoNiC
טוב, לא יצא לי לעבור בחנות הדיסקים.
איך שסיימנו לאכול שם, שנינו חטפנו כל מיני תחושות מוזרות במערכת העיכול ונסענו בטיסה הביתה......

מזל שיש לי 2 חדרי שירותים בבית :rolleyes:

אבל
haoman traffic
ביצע את העבודה הרבה מצויין......
תגיד, אתה יודע אם הוא כבר שוחרר בארץ?
Meltdown
פדרל, חידשת לי לגבי העובדה שיצא לדאפט פאנק דיסק חדש, ועל כך אני מודה לך.
לגבי ההרכב עצמו, לטעמי, לפחות לפי הסינגלים הישנים שלהם, שיצא לי לשמוע ב MTV
הם הרכב בהחלט טוב, וכמו כן עם קליפים משעשעים, שזה גם דבר חשוב

Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב, לא יצא לי לעבור בחנות הדיסקים.
איך שסיימנו לאכול שם, שנינו חטפנו כל מיני תחושות מוזרות במערכת העיכול ונסענו בטיסה הביתה......

מזל שיש לי 2 חדרי שירותים בבית :rolleyes:


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

איפה אכלתם ? :p

אגב אני חושב אני הכי אוהב את
around teh world
הישן והקלאסי
וגם את
Harder, Better, Faster, Stronger
מהדיסק הקודם

אבל הם הרכב די מעצבן
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אגב אני חושב אני הכי אוהב את
around teh world
הישן והקלאסי


זה היחיד שאהבתי שלהם
מזכיר קצת את
drop my pressure
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement