return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
עוד פעם בעיה עם התוכנית של ארמין
View this Thread in Original format
FederalBI
quote:
well, I've got bad news.. again.

I just recieved word from Armin that the online stations (both of us) carrying ASOT are going to have to stop for the time being. Apparently 'The Radio Department' (a syndication service that has picked up ASOT) is in charge of ASOT for the time being, and won't let Armin provide the shows directly to the online stations. We are going to have to go through The Radio Department to get to carry the show.

I've emailed the appropriate person involved at TRD, let's hope that they are interested in maintaining the internet portal for ASOT, otherwise now that ETN.fm is a legal station, combined with the fact I'm asking permission from the people who are effectively in charge of ASOT now, if they say no I'm afraid I won't be able to carry the show, even from another radio station like we used to do with IDT.

I know that the OTHER station that carried ASOT is in talks with TRD already, and considering how they are about exclusivity I'm afraid we're on the edge of losing ASOT entirely. If we do, there won't be much I can do about it you'll be stuck with 96k unless you feel like paying I'll post a few pertinent email addresses if this winds up being the case

source: etn.fm
Shahar
טוב אז ככה
di.fm
סגרו עיסקה עם
theradiodepartment
ובגלל זה הם לא נותנים ל
etn.fm
לשדר את אסוט
הנושא בטיפול ומנסים לסדר שיהיה אפשר

כרגע אפשר לשמוע את אסוט באיכות נמוכה יותר ב
di.fm
ויש מצב שאם נשלח אימיילים ל
theradiodepartment
זה יעזור../
Star
כל זה רק הכנה לדבר הגדול האמיתי שיגיע ממש בקרוב :D
Shahar
רק אל תגיד שהוא בא לשדר ברדיו חיפה למה אני אישית יתווכח איתך על זה
Star
לא לא חחחחח דביל חחחח הרגת אותי
אבל זה הולך להיות משהו גדוללללללללל
כולל שלושה אנשים גדולים מהחיים
Shahar
quote:
Originally posted by Star
לא לא חחחחח דביל חחחח הרגת אותי
אבל זה הולך להיות משהו גדוללללללללל
כולל שלושה אנשים גדולים מהחיים


אז דבר כבר מה כל פעם אתה בא "בקרוב תשמעו משהו" דבר כולנו פה בשביל אותה כוונה
yaman
ואללה שחר איך אהבתי את הטופ 5 שלך!

הטראקים הכי מצויניים שהיו באסוט עד עכשיו


וגם הטראק של יהל
Shahar
quote:
Originally posted by yaman
ואללה שחר איך אהבתי את הטופ 5 שלך!

הטראקים הכי מצויניים שהיו באסוט עד עכשיו


וגם הטראק של יהל


תודה אחי אני שמח

באמת טראקים חזקים אחד אחד
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by yaman
ואללה שחר איך אהבתי את הטופ 5 שלך!

הטראקים הכי מצויניים שהיו באסוט עד עכשיו


וגם הטראק של יהל


מממ מוזר לא זכור לי שארמין ניגן את
maybe tomorrow....
markfeldman
quote:
מממ מוזר לא זכור לי שארמין ניגן את
maybe tomorrow....


+1

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מממ מוזר לא זכור לי שארמין ניגן את
maybe tomorrow....


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזרת לעצמך?
תעזוב תבנאדם לנפשו כבר:haha: :haha: :haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement