|
Parallels 24 nov
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Parallels
LÖRDAG 24 NOVEMBER,
klockan 21.00-03.00
Lineup:
STORA DANSGOLVET:
>> Andy Morris, Pitch Black Kiss FM (UK)
>> Alison Marks, The Gallery (UK)
>> Parham Fokused
MASSIVE-GOLVET:
>> Stefan Wendin (Fokused)
>> Ronny Elvebakk & Andreas Hansson (Mixed Feelings)
REKYL-GOLVET:
>> Anders Braun (Docklands)
>> RedTop & Axwell Detective, (Stoneyboy)
>> Andy Calton & Danny Torrens (Rekyl)
Plats?
Nymble, (T)-Tekniska Högskolan.
Drottning Kristinas väg 15-19
Åldersgräns?
20 år.Med SSCO-kort är åldersgränsen 18 år och entrépriset 120 kr.
GayTek-bar med Mr Gay Sweden 1999. Fyra barer, videoprojektioner, dekorationer av Ullix, ljus från Larry the man.
Entré 150 kr i dörren eller 100 kr vid förköp. Förköp på Pitch (Gamla Brogatan 27) eller Nymble kårexpedition (Drottning Kristinas väg 15). Begränsat antal biljetter. |
|
|
| Gaby |
VILKA SKA DIT????
Ravesquad?? |
|
|
| Aendy |
| Det kan tänkas att jag dyker upp. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
VILKA SKA DIT????
Ravesquad?? |
Ok ska försöka:) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Ravesquad
Ok ska försöka:) |
Det är så sällan det e fest så ....VARFÖR ska man försöka??? Självklart att man ska dit! ;) |
|
|
| Gaby |
Vi har så sällan schysta fester i Sverige...och det klagar vi på eller hur?
Men varför är det så lite intresse när det väl dyker upp något? Måste det vara top 10 dj's för att folk ska vilja gå? |
|
|
| tjockis |
| kan väl tänka mig å komma... |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by Gaby
Vi har så sällan schysta fester i Sverige...och det klagar vi på eller hur?
Men varför är det så lite intresse när det väl dyker upp något? Måste det vara top 10 dj's för att folk ska vilja gå? |
Håller med om att det är ont om fester, men 150:- för en fest som stänger 3 och har 18 års åldersgräns? Nej tack. Men det är ju bara min åsikt förstås. ;) |
|
|
| fruktsoppa |
| hej, om ni inte känner för det kan ni juh gå på Lava ikväll(lite sent, men såg gaby's post, så jag tänkte why not) för då är det hiphop kväll.. jag vet att den där fruktsoppa är intresserad.. :) |
|
|
| Gaby |
Det var en nice fest...
Vilka var där? |
|
|
|
|