return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Parallels 24 nov
View this Thread in Original format
Gaby
Parallels
LÖRDAG 24 NOVEMBER,
klockan 21.00-03.00

Lineup:

STORA DANSGOLVET:
>> Andy Morris, Pitch Black Kiss FM (UK)
>> Alison Marks, The Gallery (UK)
>> Parham Fokused

MASSIVE-GOLVET:
>> Stefan Wendin (Fokused)
>> Ronny Elvebakk & Andreas Hansson (Mixed Feelings)

REKYL-GOLVET:
>> Anders Braun (Docklands)
>> RedTop & Axwell Detective, (Stoneyboy)
>> Andy Calton & Danny Torrens (Rekyl)

Plats?
Nymble, (T)-Tekniska Högskolan.
Drottning Kristinas väg 15-19

Åldersgräns?
20 år.Med SSCO-kort är åldersgränsen 18 år och entrépriset 120 kr.

GayTek-bar med Mr Gay Sweden 1999. Fyra barer, videoprojektioner, dekorationer av Ullix, ljus från Larry the man.

Entré 150 kr i dörren eller 100 kr vid förköp. Förköp på Pitch (Gamla Brogatan 27) eller Nymble kårexpedition (Drottning Kristinas väg 15). Begränsat antal biljetter.
Gaby
Vilka ska dit?
Gaby
VILKA SKA DIT????

Ravesquad??
Aendy
Det kan tänkas att jag dyker upp.
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
VILKA SKA DIT????

Ravesquad??


Ok ska försöka:)
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad


Ok ska försöka:)


Det är så sällan det e fest så ....VARFÖR ska man försöka??? Självklart att man ska dit! ;)
Gaby
Vi har så sällan schysta fester i Sverige...och det klagar vi på eller hur?

Men varför är det så lite intresse när det väl dyker upp något? Måste det vara top 10 dj's för att folk ska vilja gå?
tjockis
kan väl tänka mig å komma...
Kraith
quote:
Originally posted by Gaby
Vi har så sällan schysta fester i Sverige...och det klagar vi på eller hur?

Men varför är det så lite intresse när det väl dyker upp något? Måste det vara top 10 dj's för att folk ska vilja gå?


Håller med om att det är ont om fester, men 150:- för en fest som stänger 3 och har 18 års åldersgräns? Nej tack. Men det är ju bara min åsikt förstås. ;)
fruktsoppa
hej, om ni inte känner för det kan ni juh gå på Lava ikväll(lite sent, men såg gaby's post, så jag tänkte why not) för då är det hiphop kväll.. jag vet att den där fruktsoppa är intresserad.. :)

Gaby
Det var en nice fest...

Vilka var där?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement