|
LEF - Panama 11-03-2005 incl Ferry Corsten
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
Morgen (vrijdag) in de Panama draait Ferry Corsten. Eerst draaien Agnelli & Nelson.
DJ's Marco Varguez and Albert will spin in studio 'Open' during the night.
Ik ga dr wel heen, omdat ik niet naar Armin kan zaterdag helaas. Nog andere mensen die gaan? |
|
|
| DarkAngel |
My favorite TA Maria111 will be there for this. I'm so jealous! :(
:p
I kid.
You guys better take care of her! :whip: :toothless |
|
|
| Fresh Prince |
| quote: | Originally posted by DarkAngel
My favorite TA Maria111 will be there for this. I'm so jealous! :(
:p
I kid.
You guys better take care of her! :whip: :toothless |
+1 ;) |
|
|
| @win |
| Agnelli and Nelson zijn echt super! Maar ik kies ervoor om cash en energie te sparen voor zaterdag ;) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
+1 ;) |
-1 |
|
|
| DarkAngel |
Tonight's the night...I sooo wish I could be there. :sadgreen:
Maria just let me know she's on her way to the club....
Everyone have fun!!!!!! |
|
|
| ahp2002 |
Beste feest v/h jaar tot nu toe. Vette muziek! Ferry draaide echt te gek en Robbie Nelson opende heerlijk met mooie progachtige melodie trance.
Tent was lekker vol, enorm goeie sfeer. Ik ging uit mn dak toen Purple Haze - Adrenaline gedraaid werd. WAT een goeie plaat.
TOPAVOND! Volgende keer LEF ben ik aanwezig |
|
|
| Sabina |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Beste feest v/h jaar tot nu toe. Vette muziek! Ferry draaide echt te gek en Robbie Nelson opende heerlijk met mooie progachtige melodie trance.
Tent was lekker vol, enorm goeie sfeer. Ik ging uit mn dak toen Purple Haze - Adrenaline gedraaid werd. WAT een goeie plaat.
TOPAVOND! Volgende keer LEF ben ik aanwezig |
Helemaal mee eens :D
Ik vond wel dat de sfeer daar erg moeizaam op gang kwam. Rond 1 uur (toen Ferry begon) was het nog steeds niet erg druk.
Wel lekker natuurlijk, zo heb je tenminste de ruimte.
Geweldig avondje gehad! |
|
|
| maria111 |
| indeed it was a great night!! :D too bad i didnt met anyone from this forum!!didnt knew any to be honest :( |
|
|
|
|