return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
סט שלי
View this Thread in Original format
SPL
העלתי סט שלי תגידו מה דעתכם
http://amitpics.web1000.com/

הערות:
1. הווליום של הסט מאוד נמוך בגלל ששכחתי להגביר אותו לפני שהעלתי אותו
2. הסט רק 54 דק' ונקטע באמצע בגלל שיש לי רק 50 מגה!
3. חלק מהמיקסים בורחים בגלל שהלך לי המגבר של המוניטור (מה לעשות התרגלתי לחיים טובים) :mad:


אני יעלה בהזמדנות סט יותר טוב
THE_BLUE_DRAGON
וואלה לא עובד הקישור.
SPL
מחקו לי אותו אני יעלה היום סט אחר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement