| SPL |
העלתי סט שלי תגידו מה דעתכם
http://amitpics.web1000.com/
הערות:
1. הווליום של הסט מאוד נמוך בגלל ששכחתי להגביר אותו לפני שהעלתי אותו
2. הסט רק 54 דק' ונקטע באמצע בגלל שיש לי רק 50 מגה!
3. חלק מהמיקסים בורחים בגלל שהלך לי המגבר של המוניטור (מה לעשות התרגלתי לחיים טובים) :mad:
אני יעלה בהזמדנות סט יותר טוב |
|
|