TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Sweden
FRED ACLER fyller år :)
View this Thread in Original format
EsseT
Grattis på din stora dag Du lär nog få roligt ikväll hoppas jag O ett grattis till din käraste Linda som fyller år imorgon :) :) HURRA!!!
FredAcler
Tack min vän!! :) Ja vi ska fira våra fördelsedagar ordentligt ikväll ;):)
staz
grats
dbl
grattis du :)
ScuL
gratulerar ;)
CJ InterCity
hehehe grattis på dig fred :D :D
Kongo_kim
grattis!!!
själv fyller jag 20 på måndag
SteveTranz4ever
GRATTIS mannen !
Synd ni inte komma till Gävle och festa igår :(
reveal
Gratulerar :)
FredAcler
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
GRATTIS mannen !
Synd ni inte komma till Gävle och festa igår :(
Ja, det tycker vi oxå, men vi får ta igen det med en liten "turné" i påsk, dvs Gelderen i stockholm o sen Lange i Gävle :):)
Snakebyte
Gratinerar i efterskott!
jofawe
grattis i efterskott :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement