| markfeldman |
| quote: | תודה רבה מארק
אני מאוד שמח שאתה נהנה
כבר קיבלתי כמה וכמה במות
אבל פריצה עדיין לא קרתה
הכל תלוי בכם
באנשים ה"קטנים" כביכול
ד"א
אתה לפעמים מגיב בבי יו
לא? |
אז אם ב"אנשים קטנים" עסקינן...
ממני יש לך כבר המלצות חמות !
בכל אופן לגבי בי -יו - אכן.
למרות שהרבה חבר'ה פה לא ממש מסמפטים את הפורום הזה, אני דווקא אוהב לראות את הריוויוס שנותנים שם לקטעים.
מעניין. |
|
|