return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Ftp... (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
hade varit fint om alla sweTA-ftper hade samma inlogg, så man kommer ihåg... menar om man är hos en polare och är sugen på lite trance, men inte har ftp:erna sparade...

fast det kanske är osäkert?
Glorie
oj oj....va alla e snälla som delar med sig... man blir lite rörd alltså... än har ja inte fått detta att funka, men ja provar på :D
Nyx
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Har precis fixat nytt konto på servern!
Det som är delat är MP3 och Musikvideos!

adress: jare.mine.nu / tranceaddict.ath.cx
port: 2121
user: TA
pass: swedes
MAX USERS: 3

Vill ni uppa nånting så använd upload/upload å skapa en mapp med ert nickname!

HAPPY LEECHING! :gsmile:


Tackar..ska tanka ner lite vidz senare idag! :thepirate
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
hade varit fint om alla sweTA-ftper hade samma inlogg, så man kommer ihåg... menar om man är hos en polare och är sugen på lite trance, men inte har ftp:erna sparade...

fast det kanske är osäkert?


Tycker jag låter som en bra idé, fast man måste ju endå kolla upp ip-numret. Annars kunde de personer som har en FTP skaffa en dynamisk adress (som jag har "jare.mine.nu", helt gratis)

Typ:
Steve: ta-sweden1.ath.cx
Vizay: ta-sweden2.ath.cx
SWE_TRANCE: ta-sweden3.ath.cx

Och så man har likadana user/pass, DET hade varit riktigt smidigt faktiskt...
SWE_TRANCE
Lite ändringar på servern. Logga in med ditt TA-nickname som _användarnamn_ hädanefter. ;)

adress: jare.mine.nu / tranceaddict.ath.cx
port: 2121
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3

Vill ni uppa nånting så är det samma som förut upload/upload, skapa en mapp med ert TAnickname!

Gonatt ;)
x-dream
Har satt en lite upladdning till dig igen swe_trance...

Hoppas att du kommer att gilla det....
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by x-dream
Har satt en lite upladdning till dig igen swe_trance...

Hoppas att du kommer att gilla det....


schysst!

Du är uppe tidigt du (eller kanske sent ;))...
x-dream
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
schysst!

Du är uppe tidigt du (eller kanske sent ;))...


Jo tidigt var man uppe....Btw så blev det 1,2 gig till dig....;)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by x-dream
Jo tidigt var man uppe....Btw så blev det 1,2 gig till dig....;)


Kanoon killen.. ;)
Schysst som fan!

Ska kolla igenom vad du har uppat senare..
BTW, du har väl ftp? Skickar PM till dig nu!
SWE_TRANCE
Efter nästan 2 månader offline i nya lägenheten så är jag åter online :D
Därför postar jag ny info om min server här..

adress: jare.mine.nu / tranceaddict.homeip.net
port: 7171
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3

Använd upload/upload för att ladda upp. ;)

Endre
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Efter nästan 2 månader offline i nya lägenheten så är jag åter online :D
Därför postar jag ny info om min server här..

adress: jare.mine.nu / tranceaddict.homeip.net
port: 7171
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3

Använd upload/upload för att ladda upp. ;)



har du lagt in alla nicknames redan eller måste man typ "här är jag"?
dj_hysterix
vill tanka ner lite grejer :)

hur kommer man in ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement