|
Ftp... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
hade varit fint om alla sweTA-ftper hade samma inlogg, så man kommer ihåg... menar om man är hos en polare och är sugen på lite trance, men inte har ftp:erna sparade...
fast det kanske är osäkert? |
|
|
| Glorie |
| oj oj....va alla e snälla som delar med sig... man blir lite rörd alltså... än har ja inte fått detta att funka, men ja provar på :D |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Har precis fixat nytt konto på servern!
Det som är delat är MP3 och Musikvideos!
adress: jare.mine.nu / tranceaddict.ath.cx
port: 2121
user: TA
pass: swedes
MAX USERS: 3
Vill ni uppa nånting så använd upload/upload å skapa en mapp med ert nickname!
HAPPY LEECHING! :gsmile: |
Tackar..ska tanka ner lite vidz senare idag! :thepirate |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
hade varit fint om alla sweTA-ftper hade samma inlogg, så man kommer ihåg... menar om man är hos en polare och är sugen på lite trance, men inte har ftp:erna sparade...
fast det kanske är osäkert? |
Tycker jag låter som en bra idé, fast man måste ju endå kolla upp ip-numret. Annars kunde de personer som har en FTP skaffa en dynamisk adress (som jag har "jare.mine.nu", helt gratis)
Typ:
Steve: ta-sweden1.ath.cx
Vizay: ta-sweden2.ath.cx
SWE_TRANCE: ta-sweden3.ath.cx
Och så man har likadana user/pass, DET hade varit riktigt smidigt faktiskt... |
|
|
| SWE_TRANCE |
Lite ändringar på servern. Logga in med ditt TA-nickname som _användarnamn_ hädanefter. ;)
adress: jare.mine.nu / tranceaddict.ath.cx
port: 2121
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3
Vill ni uppa nånting så är det samma som förut upload/upload, skapa en mapp med ert TAnickname!
Gonatt ;) |
|
|
| x-dream |
Har satt en lite upladdning till dig igen swe_trance...
Hoppas att du kommer att gilla det.... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Har satt en lite upladdning till dig igen swe_trance...
Hoppas att du kommer att gilla det.... |
schysst!
Du är uppe tidigt du (eller kanske sent ;))... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
schysst!
Du är uppe tidigt du (eller kanske sent ;))... |
Jo tidigt var man uppe....Btw så blev det 1,2 gig till dig....;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jo tidigt var man uppe....Btw så blev det 1,2 gig till dig....;) |
Kanoon killen.. ;)
Schysst som fan!
Ska kolla igenom vad du har uppat senare..
BTW, du har väl ftp? Skickar PM till dig nu! |
|
|
| SWE_TRANCE |
Efter nästan 2 månader offline i nya lägenheten så är jag åter online :D
Därför postar jag ny info om min server här..
adress: jare.mine.nu / tranceaddict.homeip.net
port: 7171
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3
Använd upload/upload för att ladda upp. ;) |
|
|
| Endre |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Efter nästan 2 månader offline i nya lägenheten så är jag åter online :D
Därför postar jag ny info om min server här..
adress: jare.mine.nu / tranceaddict.homeip.net
port: 7171
user: _Ditt TA-nickname_
pass: swedes
MAX USERS: 3
Använd upload/upload för att ladda upp. ;) |
har du lagt in alla nicknames redan eller måste man typ "här är jag"?
|
|
|
| dj_hysterix |
vill tanka ner lite grejer :)
hur kommer man in ? |
|
|
|
|