return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
תוכנית על מוזיקה אלקטרונית ב-yes
View this Thread in Original format
Rising
יקי חזן, מפיק בתחום הטראנס, רוצה לעשות כבוד לנישה המוזיקלית. בלו"ז: ראיונות של אנשי הסצינה, פינות על אופנה וסיקור אירועים בארץ ובעולם

חברת הלווין יס מתכננת להפיק תוכנית על מוזיקה אלקטורנית, שתעקוב אחרי הסצינה ואנשיה ברחבי הארץ ובעולם. התוכנית, המיועדת לשידור בערוץ יס ווי, תשודר פעם בשבוע, ותצולם באולפן ומחוצה לו. בין כתלי החדר יבקרו וירואיינו מיטב היוצרים, ההרכבים ובעלי המתחמים, וכמיטב המסורת ישובצו פינות שונות על אופנה, מהמתרחש בסצינה ודירוגים כאלו ואחרים.

באווירת מסיבות טבע, יצאו גורמים מהתוכנית לפסטיבלים בחו"ל ולאירועים לוקאלים, וידשדשו בעקבות הרכבים ישראלים מצליחים בנכר. במעריב פורסם כי יקי חזן, מייסד הרעיון, יפיק את התוכנית, שתשתרע על פני שלושת רבעי השעה, וגם ינחה אותה ככל הנראה. חזן הוא יוצר ותיק בתחום, ומקווה להביא לנישה שלו קצת כבוד: "את הפסקולים הנחשבים בעולם עושים חבר'ה ישראלים צעירים מעולם הטראנס והמוזיקה האלקטרונית... בתחום יש הרבה ז'אנרים, לכל ז'אנר יש אופנה משלו ותרבות שלמה שעומדת בפני עצמה
SMoKeR
זה נשמע טוב...
יש לי יס אני אשתדל לצפות
markfeldman
לא הבנתי עדיין באיזה ערוץ זה הולך להיות משודר.
Rising
quote:
Originally posted by markfeldman
לא הבנתי עדיין באיזה ערוץ זה הולך להיות משודר.


quote:
Originally posted by Rising
התוכנית, המיועדת לשידור בערוץ יס ווי, תשודר פעם בשבוע, ותצולם באולפן ומחוצה לו.


:rolleyes:
markfeldman
quote:
התוכנית, המיועדת לשידור בערוץ יס ווי, תשודר פעם בשבוע, ותצולם באולפן ומחוצה לו.


אתה מתכוון ל-

YTV ?
m0sh
YesY

לשעבר YTV

יס שולטים
DJ Alex E.
אני מצפה לתגובה הולמת לתוכנית הזאת מצד הוט :tongue2
cluBBer
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני מצפה לתגובה הולמת לתוכנית הזאת מצד הוט :tongue2


HOT SUX ! YES תמיד הראושנים
yaman
העיקר שתיהיה שם כתבה עלינו
Shahar
אוייייי רק שלא יתחילו לעשות תוכניות ריאלטי כאלה
"עשר דיג'יים ננעלו בתוך הדום עם ווליום עד הסוף"
"מי מהם יצא אחרון? מי מהם ישאר בחיים? ומי מהם יהיה חירש?"

cluBBer
quote:
Originally posted by Shahar
אוייייי רק שלא יתחילו לעשות תוכניות ריאלטי כאלה
"עשר דיג'יים ננעלו בתוך הדום עם ווליום עד הסוף"
"מי מהם יצא אחרון? מי מהם ישאר בחיים? ומי מהם יהיה חירש?"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שרוטטטטטטט
FederalBI
hhhhhhhhh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement