|
London Nyår, Vad händer?
|
View this Thread in Original format
| Vitryss |
Någon som har koll på vad som händer på nyår i London? Pallar inte att åka upp till Midlands och gå på Gatecrasher, det är juh långt juh... :)
London är liksom lite smidigare...tips? |
|
|
| Vitryss |
Hoppsan...såg precis Millenium Dome prylen.
Verkar fan givet att jag ska dit. 40 squid ( ala Ali G, ;) ) för biljetten verkar lite extremt men vafan, extremt mycket tuffa DJs där, Corsten, Tiesto... mycket trevligt.
Gud vad bra jag kommer må det dygnet, :stongue: |
|
|
| Gaby |
| Är det Ministry festen där? |
|
|
| Vitryss |
Yep, Ministry of Sound festen... känns som det är dags att skaffa biljetter innan det tar slut.
Skulle du också dit Gaby? |
|
|
| Gaby |
Tidigare idag så fixade jag resa till London sen ångrade jag mig och skulle till amsterdam men nu så har jag bestämt mig ...LONDON OCH DOME festen!
Synd att jag inte har korten med mig annars så hade jag betalat allt och haft allt klart :)
Vilka ska hit? |
|
|
| Aendy |
| Jag ska ha fest i min firmabil på nyår, så jag kommer inte vara i London. Ska få hela Botulfsplatsen att gunga av fjortisar som diggar till min kassettradio i bilen. Godamn! |
|
|
| Gaby |
| Ravesquad: Skulle inte du till London? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag ska ha fest i min firmabil på nyår, så jag kommer inte vara i London. Ska få hela Botulfsplatsen att gunga av fjortisar som diggar till min kassettradio i bilen. Godamn! |
ok, vad händer på Botulfsplatsen? :) |
|
|
| Gaby |
900 kr t/r till London med ryan air! det är fixat och betalt och sen 4 st biljetter till Ministry of Sound på Dome...that's also done :)
Nu kan jag inte banga ;) |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ravesquad: Skulle inte du till London? |
I Wish! |
|
|
| Gaby |
| 2500 allt som allt! Flyg, boende för 5 dagar i centrala London och biljetter till Dome :) |
|
|
| KroTrance |
Usch! Fy vilket bar pris!
Aja, ha'et bra därborta, och säg "Ur the best" till Tiesto o Corsten (Ferry först!) Tack! Det blir as kul för er! Ha'et! |
|
|
|
|