| YoraY |
היה פשוט בןבןבןבןבןבן זונההההההההה
נכנסתי בסלקציה תוך 5 דקות בחיי
בהתחלה היו האוסיפ פנאני לאט לאט ב2 טראקים האחרונים לפני מרקו היו טק-האוסים חזקים
ואז!@$# מרקווווווווווו ויייייייייייייי פשוט התחיל להפגיז בקטעי טכנו\פרוגרסיב שכאלה משו לפניםםםםם
חיכיתי וחיכיתי ל
G.O.D.D
או ל
Echoes
אבל אלה כבר יצאו מהאופנה התיקלוטית שלו כבר בטח...
ונאלצתי להסתפק רק בוואקלים מצומצמים של
GODD
בקיצר מה עוד ... וואי הוא שם כמה דברים מוכרים בריפרוף היה שם:
automanual
del_star_dot_mp3
sanctuary - בגירסה סוסה
dream_machine__marco_v_remix
ועוד רבים וטובים קיצר - סט טכנו בבי פי אם נמוך וחזק |
|
|