|
Qlimax?!?!??!
|
View this Thread in Original format
| Kartikeya |
uhm kan misschien domme vraag zijn maar ligt aan mij of is er gwoon nog helemaal nix bekend over line-up Qlimax...
want ik ben van plan er heen te gaan maar dan wil ik wel weten of er een interesant line-up staat:D
ach en wee plz tell me :)
Later
K a r t |
|
|
| Optimus Trance |
Volgens mij is er al een thread geweest met de line up van Qlimax, maar hier istie:
Main Stage:
The Warpbrothers, Russenmafia! (live), Melanie Di Tria, Technoboy, Dana, Pavo, Sunny D
Area 2:
Don Diablo, Alpha Twins, Bas & Ram, DJ Luna, Pila |
|
|
| Flippe |
| Idd daar is al eens een post over geweeest, best aardige line-up! |
|
|
| NiTro |
| Klopt was mijn post als het goed is :toothless nog meer geinteresseerden dus... :D |
|
|
| Kartikeya |
saaa :) over Q-dance Hardstyle gesproken:D:D:D
dat wordt een interesting party
Later |
|
|
| Flippe |
zGoed Bezig Dj Alpha ;)
Bent wel aardig vandaag, zomaar threads voor andere mensen opzoeken! |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Flippe
zGoed Bezig Dj Alpha ;)
Bent wel aardig vandaag, zomaar threads voor andere mensen opzoeken! |
:) |
|
|
|
|