|
Thomas Datt
|
View this Thread in Original format
| dj christian |
| Jag har chattat lite med denna tranceproducent och han skulle gärna vilja ha lite spelningar i Sverige. Nu är det så att jag inte personligen känner nåra arrangörer som bokar dj's men omm nån gör det så hör gärna med dem att en viss Thomas Datt gärna skulle vilja ha en spelning här. Killen känner ju John Askew o han spelade ju på monday bar lucia cruise för nåt år sen så vi kanske får se Thomas Datt där me? |
|
|
| n0bben |
:stongue:
att han har ett ego större än Jennifer Lopez, beter sig som ett as på forum osv spelar ingen roll då?
personligen gillar jag en del av hans produktioner, men känner inte till många som har en mer hatad personlighet :happy2:
fast det är ju över Internet då |
|
|
| dj christian |
| whoot så nu fattar jag vad han mena när han sa att han är hatad i det här forumet. Vadå äran taskig mot folk eller? |
|
|
| NooN |
:rolleyes:
Ok, bara han håll tyst på Inet och bara sitter och producerar är han ok. |
|
|
| Jeremy H |
Haha, ödmjuka killen.. :wtf: |
|
|
| mr_fisken |
| va fan är han 14 eller?:rolleyes: |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by NooN
:rolleyes:
Ok, bara han håll tyst på Inet och bara sitter och producerar är han ok. |
FEL... klart att det är ett plus när man blandar sig med folk, men herregud jag har aldrig sett maken på ego! :stongue: dessa topics som länkas till ovan minskade min respect för Thomas direkt... |
|
|
| n0bben |
| tycker det är rätt kul med folk som säger vad dom tycker ändå, allt rövslickande på dessa forum kräks man ju av. fast han går nog lite till överdrift :stongue: :p |
|
|
| n0bben |
| haha den är också bra ja |
|
|
| zoric |
| Hade inte en aning om att det var så här illa med Thomas Datt, Hehe :) |
|
|
|
|