return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
--------- > 71 redenen waarom het zo fantastisch is om kerel te zijn (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
yayayayaaaaaaay:rolleyes:


Eén trap in jullie balletjes en je wou dat je vrouw was:rolleyes: :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Miss Proximus
yayayayaaaaaaay:rolleyes:


Eén trap in jullie balletjes en je wou dat je vrouw was:rolleyes: :D


en ik was nog wel zo aardig tegen je,
kijk maar s een paar replies naar boven!
Flipper01
quote:
Originally posted by Blik
Lang Leve de Mannen!!!!!!!! :D


:D LOL!! :D

Hij is leuk! Ik zou er zo ff geen bij kunnen verzinnen..
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
yayayayaaaaaaay:rolleyes:


Eén trap in jullie balletjes en je wou dat je vrouw was:rolleyes: :D


OK, das dan 1 voordeel mevrouwtje!!!!!!
Vrouwen met gevoelige tepels kun je anders ook behoorlijk pijn doen...:eyes:

En dan nog niet te spreken over een tegrote L*L die snoeihard tegen je baarmoederwand aan gerost wordt.

OK, ik hou wel op. Dit gaat idd de verkeerde kant op...

Ach ja, zo heeft ieder geslacht z'n voor- en nadelen, toch...

GReeTZ
(K)
Dj Alpha
Het komt erop neer dat we niet zonder elkaar kunnen :D

Oownee toch niet, tegenwoordig hebben vrouwen mannen niet meer nodig voor bevruchting, t moet ook niet gekker worden hier in deze wereld..
TimeportE
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Het komt erop neer dat we niet zonder elkaar kunnen :D

Oownee toch niet, tegenwoordig hebben vrouwen mannen niet meer nodig voor bevruchting, t moet ook niet gekker worden hier in deze wereld..

nou ze hebben ons nog steeds nodig!! maar als zij dat nie willen (of de man heeft probleempjes :D) dan hebben ze nog steeds een man nodig (indirect) .. HEHE.. sorry moest er eff uit (niet dat ik slim wil overkomen :p:p)
serialkillah
Kicke thread
Dago "B" Duck
quote:
yayayayaaaaaaay


Eén trap in jullie balletjes en je wou dat je vrouw was


Alleen onder de voorwaarde dat ik een vriendje zou hebben zoals ikzelf, zodat ik al m'n pijntjes, chagrijntjes, dipjes, flipjes en andere zware psychische kwalen met een gerust hart door hem kan laten oplossen! :D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


en ik was nog wel zo aardig tegen je,
kijk maar s een paar replies naar boven!


sshhhhhhh ;) ik doe alleen net alsof ik heel stoer ben ;) niet doorvertellen dat ik een nerd ben hoor ;)
@ddicted
[zooi mode on] Die kutfoto werkt niet [zooi mode off/]

Die zal blij zijn dat ie een "vent" is :D

mafiasven
echt kewle spreuken :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


sshhhhhhh ;) ik doe alleen net alsof ik heel stoer ben ;) niet doorvertellen dat ik een nerd ben hoor ;)



Of we dat nog niet wisten Miss P :stongue:

(K)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement