|
עקירת שיני בינה
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
זה לא קשור למוזיקה, זה גם לא קשור לאוזניים אבל זה כן קשור לבריאות שלנו והייתי רוצה לדעת האם יש כאן חבר'ה שעברו עקירה כירורגית בשיני הבינה
הבוקר בשעה 10:00 בדיוק, הגעתי למחלקת פה ולסת בבית החולים כדי לבצע עקירה כירורגית של שן הבינה, שבוע מאז הבדיקה ההיא ולא ישנתי טוב, רק חשבתי מה הולך לעבור עלי
הגיע היום והגיע הרגע, ניפרדתי מיותר מארבע מאות ש"ח וזה קרה, רופא מקסים וצעיר עם סעיית חמודה, הכניסו אותי לחדר הניתוח, הרופא הסביר לי את הכל, שלב אחרי שלב מה הולך להיות, קיוויתי שעמוק בלב הוא יגיד לי שעוקרים לי רק שן בינה אחת אבל אז הוא אמר, ברגע שנוציא את השן התחתונה, במידה והכל יעבור בשלום, נוציא לך גם את העליונה
שתיים במחיר של אחד, ממש מגניב לי, התיכנון היה לקחת איתי נגן או מיני דיסק ולשמוע את הסט האחרון של ארמין תוך כדי שהם חופרים לי בשיניים, רק שלא מצאתי את האוזניות ובמקום לשמוע את ארמין שמעתי את הרעש של הוצאת השיניים, לא הכי מלבב
ההשפעה של ההרדמה התחילה אחרי 4 דקות, באופן מפתיע הזריקה לא כאבה, חצי מהפנים שלי בצד שמאל היו משותקות וז זה התחיל, הרופא והסעיית רכנו מעלי והפעילו על השן לחץ אדיר, למרות ההרדמה המקומית הרגשתי איך הם נוגעים בעצם, עצמתי עיניים חזק ורק חשבתי איך אני מגיע הביתה ומאזין לסט של ארמין
אחרי עשר דקות, הרופא אמר לי שהעקירה עברה בהצלחה, חשבתי שזה הסוף אבל הוא לא שכח, צריך לעקור גם את שן הבינה העליונה, אז הוא עקר, השן העליונה יצאה יותר בקלות אבל יותר הרגשתי אותה מאשר את התחתונה שהייתה כלואה
אחרי 20 דקות הוא התחיל לתפור את המקום, הביאו לי טיפות אופטלגין והלכתי לנוח בחדר ההתאוששות
כרגע אני בבית, הכאבים התחילו לפני שעה, לקחתי לי עוד אופטלגין כדי להרגיע קצת את הכאב
רציתי לדעת האם יש כאן מישהו שעבר עקירה כירורגית ואיזה טיפים הוא יכול לתת לי כדי לעבור את הימים הקרובים במינימום כאבים
מה לגבי האוכל, כדורים לשיכוך כאבים, הנפיחות וכד', תודה |
|
|
| yaman |
ואללה אחי מצטער לשמוע על הדבר הזה
אני מקווה שתחלים מהר
אני זוכר שפעם האחרונה שההיתי אצל רופאה היתה אולי בגיל 12 ככה
קיצר מתי שמתחלים לגדול השערות בבית שחי
ואני זוכר שעשעיתי איזה שהוא פעולה ופשוט לא יכלתי לזוז בגלל שכנראה אחת מן הביצים שלי נתפסה
לא יודע איך זה ממש כאב לגוע בה ופחדתי חבל"ז
אז הלתכי לרפאה שממש כמו בצו ראשון בדקה לי ת'ביצים כמו שצריך ואמרה לי שזה יעבור
אחחחחחחחח...........
עכשיו........
ברוך ה' אני מזיין |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| בחיים שלי לא הייתי אצל רופא שיניים, ואני גם לא מתכוון לבקר אצלו בשנים הקרובות...מפחד פחד מוות מרופאי שיניים וכל המכשירי עינויים המטורפים האלה שלהם. אין מצב שמישהו קודח לי בטוח הפה או משהו בסגנון חחחחח |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
ואני זוכר שעשעיתי איזה שהוא פעולה ופשוט לא יכלתי לזוז בגלל שכנראה אחת מן הביצים שלי נתפסה
|
לאחד שהייתי מכיר לפני מלא שנים קרה אותו דבר... הוא נפל או משהו כזה וקרה לו משהו עם הביצים שהוא לא יכל ללכת ברוב הכאבים...
מה שעשו לו זה ניתוח כדי "לסדר"...ולמה אני שם מרכאות כי מה שהיה שם זה שהביצים שלו החליפו מקומות ולא יכלו לחזור למקומן המקורי...תחשבו איזה כאבים...!!! :eyespop: |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by taltul
מה שעשו לו זה ניתוח כדי "לסדר"...ולמה אני שם מרכאות כי מה שהיה שם זה שהביצים שלו החליפו מקומות ולא יכלו לחזור למקומן המקורי...תחשבו איזה כאבים...!!! :eyespop: |
ואללה טל מצטער לאכזב אותך אבל הדבר הזה לא יכול להיות
האשכים לא יכולם להתחלף אחד עם השני |
|
|
| markfeldman |
ואללה יוחאי,
הייתי אמור גם לעבור את זה לפני מס' חודשים אך למזלי הודיעו לי שכל ארבעת שיני הבינה שלי יצמחו ויהיה בסדר.
בכל אופן, לגבי השיטת "ארמין" שלך -
כמה שאני מזדהה איתך !!!!!!!!!!!
אין כמו ארמין לשכח כאבים...
חחחחחחח
אופטלגין מתוצרת ארמין ואן ביורן ! |
|
|
| Shahar |
איך קורה מצד שיש בעיה עם השיניים בגיל כזה ??
תסביר איך הגעת למצב כזה..זה נשמע מוזר
וטלטול איך זה הגיוני ??? זה נשמע מפחיד אבל לא מציאותי
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Meltdown |
אני עברתי את התהליך הזה פעמיים, עם עקירה של שתי שיני בינה תחתונות, ואני צריך גם לעקור את שיני הבינה העליונות, אכן בזמן העקירה עצמה, זה לא כל כך כאב, מה שכן כל המראה של הצינור עם הדם, שישב לי בפה, לא עשה לי יותר מדי טוב, למזלי ב 2 הפעמים, הייתי מספיק חכם כדי לקחת מונית מבלינסון ולא לנסוע באוטובוס הביתה, כי הכאבים התחילו בערך חצי שעה אחרי העקירה.
ובנוסף לכך כל הצד שבו נעשתה העקירה, מתנפח כמו בלון ל 3 ימים, והנפיחות מתחילה לרדת רק לאחר 3 ימים, כמה ימים אחר כך התפרים נמסים בפה, מה שכן, אי אפשר לאכול כלום מלבד גלידה, ולשתות משקאות קלים, עם עדיפות למשקאות לא מוגזים, לקח לי איזה 5 ימים עד שהתחלתי לאכול בצורה מסודרת.
בקיצור, אם לא ממש חייבים לעשות את זה, אני לא ממליץ על זה, מה גם שהמחיר של עקירת שן בינה, אם מדובר בעקירה כירוגית הוא גבוה, בזמנו לפני כשנתיים בערך כאשר עשיתי את העקירה השנייה, זה עלה לי פאקין 750 שקל!!!!!
:wtf: |
|
|
| YO-I |
שחר, שיני בינה זה לא בעיית שיניים שנגרמה עקב חוסר טיפול בשן, שן בינה היא בעצם אמורה להיות שן טוחנת, רק שמאז ימי האדם הקדמון התרגלו בני האדם לאכול אוכל יותר רך ופחות נוקשה ולכן עם הזמן האדם התפתח כך שהוא לא צריך את שיני הבינה
אממה, שיני הבינה צומחות עדיין ואין ללסת מקום לאכסן אותן ולכן או שהן צומחות עקום ואז הן "יושבות" על שן אחרת וזה עלול לגרום לקריסה של כל השיניים, או שהשן יצאה טיפונת החוצה ואז היא גורמת לבשר בחניכיים לצאת ועקב זה נוצרים זיהומים ודלקות ואז אין ברירה, חייבים לעקור את השן
בדר"כ כשעוקרים שן בינה חייבים לעקור את שן הבינה המקבילה גם כן כי ברגע שמתבצעת עקירה אחת, השן השניה צומחת יותר מהר, לכן עקרתי שתי שיניים במכה
במידה והשיניים צמחו טוב והן לא מפריאות ללסת או לכל אחד בכל דרך, עדיף לא לעקור כי זה סבל מיותר
לגביי, עברו 24 שעות מאז העקירה, הלילה עבר יחסית בסדר, היו כאבים ולא ממש ישנתי ברצף אבל עבר...לגבי נפיחות, האמת שאין לי שום נפיחות בפנים והלוואי ואני לא אתבדה אבל נראה לי שגם לא יהיה, הכי קשה לי כרגע זה לפתוח את הלסת ולאכול, הגרון עצמו גם כואב
שניהיה בריאים |
|
|
| FreaKaZoid |
תרגיש טוב אחי...
הדבר הכי "משוגע" שעשו לי בשיניים זה השחזה של שן על מנת להלביש עליה כתר שגם זה דבר דיי כואב שדורש הרדמה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
שחר, שיני בינה זה לא בעיית שיניים שנגרמה עקב חוסר טיפול בשן, שן בינה היא בעצם אמורה להיות שן טוחנת, רק שמאז ימי האדם הקדמון התרגלו בני האדם לאכול אוכל יותר רך ופחות נוקשה ולכן עם הזמן האדם התפתח כך שהוא לא צריך את שיני הבינה
אממה, שיני הבינה צומחות עדיין ואין ללסת מקום לאכסן אותן ולכן או שהן צומחות עקום ואז הן "יושבות" על שן אחרת וזה עלול לגרום לקריסה של כל השיניים, או שהשן יצאה טיפונת החוצה ואז היא גורמת לבשר בחניכיים לצאת ועקב זה נוצרים זיהומים ודלקות ואז אין ברירה, חייבים לעקור את השן
בדר"כ כשעוקרים שן בינה חייבים לעקור את שן הבינה המקבילה גם כן כי ברגע שמתבצעת עקירה אחת, השן השניה צומחת יותר מהר, לכן עקרתי שתי שיניים במכה
במידה והשיניים צמחו טוב והן לא מפריאות ללסת או לכל אחד בכל דרך, עדיף לא לעקור כי זה סבל מיותר
לגביי, עברו 24 שעות מאז העקירה, הלילה עבר יחסית בסדר, היו כאבים ולא ממש ישנתי ברצף אבל עבר...לגבי נפיחות, האמת שאין לי שום נפיחות בפנים והלוואי ואני לא אתבדה אבל נראה לי שגם לא יהיה, הכי קשה לי כרגע זה לפתוח את הלסת ולאכול, הגרון עצמו גם כואב
שניהיה בריאים |
תרגיש טוב אחי
אני שמח שפתחת תטרד וחלקת איתנו את זה
אין סיבה לסגור טרד כזה |
|
|
| yaman |
| אולי אני ייפתח טרד על מה להתחפש בפורים? |
|
|
|
|