|
Het Babes Topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| marciemarcs |
| Wat heeft zij mooie ogen!! :crazy: :crazy: |
|
|
| Tim81 |
Amerikaans sportpresentatrice
En dan zijn wij al blij met Dione... vergeleken met Jack, Mart, Tom, Humberto en al die anderen natuurlijk ook vrij aardig! Maar hopelijk kijkt John de Mol naar het 'Amerikaanse voorbeeld'! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Tim81
Amerikaans sportpresentatrice
*plaatje*
En dan zijn wij al blij met Dione... vergeleken met Jack, Mart, Tom, Humberto en al die anderen natuurlijk ook vrij aardig! Maar hopelijk kijkt John de Mol naar het 'Amerikaanse voorbeeld'! |
Als ze dan nog een beetje verstand van sport heeft is het helemaal mooi meegenomen ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Als ze dan nog een beetje verstand van sport heeft is het helemaal mooi meegenomen ;) |
over studio sport gesproken; in het verleden was het een stuk beter ;)
 |
|
|
| Little Theseus |
Ik wil Dannielle Overgraag en ik wil Pamela Andersom!
Maar het idee dat die Danielle getrouwd is met Reinout Oerlemans vind ik toch wel zo impoterend :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Tim81 |
Ruuds Billenspel!
:haha: :stongue: :haha:
Best moeilijk... ik weet er maar een paar zeker!
 |
|
|
| SnuggLe |

Vanessa Marcil
Rare mond, maar toch wel oke: Gina Gershon

En de ultimate Keyra page: http://keyra.retime.nl/ |
|
|
| SnuggLe |
| DJeebie, jammer dat al die dingen zo ontzettend gefotosoept en gebrushed zijn...... niet echt naturel meer. |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DJeebie, jammer dat al die dingen zo ontzettend gefotosoept en gebrushed zijn...... niet echt naturel meer. |
Tsja, dat is standaard tegenwoordig. Neemt niet weg dat het gewoon een ontzettend lekker wijf is :eyes: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ruuds Billenspel!
:haha: :stongue: :haha:
Best moeilijk... ik weet er maar een paar zeker!
|
hehe zijn volgens mij voor 3/4 fhm foto's; zal mn oude collectie eens ff openen :p |
|
|
|
|