return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Underrated tunes of all time reviews (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Wordt het niet een beetje zielig, één keer om de maand nog eens komen posten en dan telkens progheads proberen te bashen? :)
Wildfir3
aja right, als ge ni dagelijks 20+ posts doet, zijt ge hier nimeer welkom op het geslotenkliekjesforum :rolleyes:

zet mij dan op ignore hé, bleiter :)
pooley
*wuif*
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Wildfir3
aja right, als ge ni dagelijks 20+ posts doet, zijt ge hier nimeer welkom op het geslotenkliekjesforum :rolleyes:


Het gaat hem niet om het aantal posts, het gaat hem erom dat ge precies alleen maar komt posten om "de progheads" wat uit te lachen en te ambeteren, terwijl heel dat gezever rond prog vs trance hier al lang terug op een laag pitje staat. Redelijk irritant dat er dan toch telkens geprobeerd wordt om dat terug op te stoken...


Ow...maar nu ben ik weer een bleiter zeker? :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Redelijk irritant dat er dan toch telkens geprobeerd wordt om dat terug op te stoken...




+1
Pumaz
Ik begin toch terug weer meer into house te geraken, back to my roots (anno 2000) :cool::p
Wildfir3
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het gaat hem niet om het aantal posts, het gaat hem erom dat ge precies alleen maar komt posten om "de progheads" wat uit te lachen en te ambeteren, terwijl heel dat gezever rond prog vs trance hier al lang terug op een laag pitje staat. Redelijk irritant dat er dan toch telkens geprobeerd wordt om dat terug op te stoken...


Ow...maar nu ben ik weer een bleiter zeker? :)


Gij ziet dan toch alleen wat ge wilt zien zenne... 1 post op 5 is misschien anti-proghypegezever, en dat is uit frustratie hoe dit forum is geëvolueerd naar een saai verzamelingske van letterkes... vooral sinds da het "proghead" gehalte is beginnen stijgen. Moest prog niet zozeer geuit worden in muzikaal snobisme zou mij dat niet veel kunnen schelen, en ook al zijn er hier maar een aantal zo, toch ergert het mij (en ik denk mij niet alleen, alleen kan ik mijne mond ni houwen).
Ge moet u ni altijd aangesproken of aangevallen voelen bij het minste dat er gepost wordt hé, ge zijt ni ZO belangrijk ;)
En dat het anti-prog ding afgezaagd is, kan mij niet schelen... Dat verstraeten ne crimineel is die ni kan draaien is ook afgezaagd, maar ge gaat het u toch ook ni laten om met dieje loser te lachen?


@ "phortastic": waar moeit gij u mee? Gij kent mij ni eens, laat staan dat ge weet hoe het forum hier vroeger was "in de topdagen" ... Ge hoeft niet mee te lopen met alles wat hier gezegd wordt ofzo :)
Pumaz
Er is toch niet veel over prog? :conf:
Het gaat bijna allemaal is de prog thread, er is dan juist nog 'right now' en 'je laatste tracklist' waar prog gepost wordt...

En ja, ik ben een snob, eat me :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Wildfir3



@ "phortastic": waar moeit gij u mee? Gij kent mij ni eens, laat staan dat ge weet hoe het forum hier vroeger was "in de topdagen" ... Ge hoeft niet mee te lopen met alles wat hier gezegd wordt ofzo :)


waar ik mij moei dude? Ik zit hier lang genoeg om ook al gemerkt te hebben da ge vaak van die anti prog afgezaagde bull post en da hangt ook men kloten uit. Dus zeg ik men mening daar ook over. If you dont like that, fine. If you call it meeloperij, fine dude. Maar gij houdt u ook niet in om uw mening te zeggen he, dat hebt ge zelf in uw post gezegd trouwens. Dus waarom zou ik da moeten doen?
Pumaz
Another thread blown to :stongue:

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Er is toch niet veel over prog? :conf:
Het gaat bijna allemaal is de prog thread, er is dan juist nog 'right now' en 'je laatste tracklist' waar prog gepost wordt...


+1

As I said, dat hele prog vs trance gedoe is nu echt zwaar geminderd de laatste maanden, waar het vroeger inderdaad soms wel overdreven was van beide kanten. Nu is dat gezever allemaal achter de rug, waarom er dan toch nog problemen rond blijven maken? :)
En ja, ligt het dan aan ons dat het forum saai is geworden? Wij kunnen er niks aan doen dat er zo weinig over trance gepost wordt, wij spammen ook geen trance-threads vol om te zeggen dat trance sucks en trance-luisteraars arrogante snobs zijn? Beetje kortzichtig om te lopen zeiken dat progheads de boel overnemen in plaats van zelf dan wat meer over trance te posten, niet?

En waarom ons steeds in een hokje blijven steken waarin we eigenlijk helemaal ni thuis horen? We luisteren echt niet naar prog omdat het een hype is (de nieuwe hype bij "progheads" is trouwens minimal/electro, denkt ge dat ik daar nu ineens naar luister en al de rest laat vallen?) of teh c00lest 1337-underground stuff, maar gewoon omdat we dat nu eenmaal muziek vinden waar we ons goed bij voelen. Net dezelfde reden waarom gij naar techno begon te luisteren. En toen heeft toch ook niemand van ons u lopen te bashen omdat ge hypes zou volgen of u te goed zou voelen voor trance?
mellow_head
sazers:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement