return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Check the hottest hunks ;) (pg. 5)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen :toothless

2x 11 is ook 22 voor jou, toch? :p

Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh...ben jij propper dan? :D Ik heb het over iemand anders :)

hahahaha lol ja zomers ben ik soms ook wel1ns propper voor het draaien
Tim81
quote:
2x 11 is ook 22 voor jou, toch? :p

Ik kan hier ook wel een foto van mij doen, met mijn lange ******, maar dan worden Emre en Tim81 weer jaloers :D

Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!
Remy D
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tim81
Haha, begin daar nou niet weer over...!
Dat weten we nu wel! Ze zeggen toch ook over mannen met een grote auto dat het compensatie is... wie weet wat dat over jouw shirt zegt!

1) heb geen auto
2) shirtje is te klein

Dus dat wil zeggen....

Nu jij weer :p
New Wave
quote:
Maar als ik ga stappen kijk ik daar eerst echt niet naar :)

Mwjha maar ouwe rukker, jij hebt al een sjik ;) dus dat geld niet voor jouw.:p Maar het is trouwens onzin dat het kijken naar het uiterlijk een negatief aspect is. Een vrouw moet gewoon opvallen. Want als dat niet zo is dan geef je haar geen aandacht. Vrouwen stappen volgens mij ook niet naar een gozer die hardstikke lelijk is. Geldt voor beide parijen lijkt mij.

En alle vrouwen zijn gewoon.....:p
Glaniskanis
quote:
afwisseling doet wonderen. Zo bedien je meerdere doelgroepen :toothless

Ook mannen tegenwoordig dan? :stongue:
Jappio
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ook mannen tegenwoordig dan? :stongue:

nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen :whip:
Roger
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha Roger zegt wel ff nee tegen een onwijse stoot hahaha laat me niet lachen.

nee kan jij je niet voorstellen he neukteugel:p
Remy D
quote:
nou die ene ervaring met jou was meer dan genoeg. En volgens mij heb je het stiekem ook nog tegen remy en die sjinees gezegd want die lopen ook nog steeds de hele tijd te vragen of ze een x langs mogen komen :whip:

Ja maar dat is vanwege je zusje :tongue2, maar ik wil jou er best bij nemen want ik snap je hint wel ;)

TheVrk
nice
nwopper
:o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement