|
INSTINCT Fredag 01.04.05 @ Aqua med JESSELYN (tonka,omnia,flora,fauna,nl)
|
View this Thread in Original format
| Dj Stephano |
Hei! Nå er det klart for et virkelig party igjen. Fredag 1.April står nok et INSTINCT for tur på Aqua. Og denne gangen har vi booket inn Jesselyn fra Nederland.
Sjekk ut www.jesselyn.nl for mer info!
PS: Dette er ikke en dårlig 1.April spøk!
PRESSEMELDING
INSTINCT
Fredag 1. April @ Aqua Bar
(Kirkegt. 4)
Etter to arrangement med kjempe suksess og en stemning som man sjelden opplever på noe party, har vi i THT funnet ut at det er på tide og gi publikum en skikkelig godbit.
Vi har valgt å hente inn en av Europas fremadstormende dj og produsere Jesselyn.
Det siste året har Jesselyn blitt et hot navn i trance scenen verden over. hun har det siste året gitt ut 3 skiver på lablet Silicon records.
Det var først etter at hun spilte på Frequence (2002) og folk hørte det imponerende tech trance settet hun spilte der at dj & produser karrieren for alvor begynte og ta fart, hun har nå fått bookings over hele Europa og er også på lineupen på kjempefestivalen Street parade i sveits som går av stabelen i august.
Den første utgivelsen var Tonka som kom ut i mai 2004. Den neste utgivelsen som sto for tur var Omnia som kom ut i november 2004. Etter at begge disse låtene gjorde det bra og mange av verdens ledende artister innenfor den stilen hadde spilt låtene hennes var det klart for et prosjekt sammen med den kjente Marcel Woods.
Produktet ble 2 tech trance bomber som ble gitt ut i februar 2005. Flora og fauna som låtene heter gjør det veldig bra om dagen og de er alltid med i plate baggene til mange verdens ledende djs, blant annet Tièsto..
THT Events faste Instinct residents Stephano og M.A.T.S vil også snurre skiver denne kvelden, sammen men en annen nykommer i THT stallen : Chaos .
Vi kommer også denne gangen til å hente inn noe av det beste innen lyd & lys utstyr for og gjøre lokalet og opplevelsen av dette instinct helt komplett.
For at flest mulig skal få med seg denne begivenheten og skal få gleden av og føre en så spennende artist så vil inngangs sum fortsatt kun være kr 100,-, de tidligere arrangementet har det hvert veldig pågang og vi forventer enda flere nå, så derfor anbefaler vi folk of komme tidlig.
Stedet kommer også denne kvelden til og ha en egen avdeling for de over 20 år som vil ha full sprit bar (med 20 års ID).
Lineup:
Jesselyn (NL, omnia, tonka, flora, fauna, silicon records)
Stephano (THT, Radio Oslo)
M.A.T.S (THT)
Chaos (THT)
De 50 første gjennom døren vil få en ferdig mikset INSTINCT cd
Dørene åpner klokken 21.00 og stenger 03.00,
Happy Hour fra 21.00 – 22.00 Med meget hyggelige priser i baren
Inngang: 100,-
ID: 18 års leggplikt (20 ID i sprit bar)
Ønsker alle hjertelig velkomne, så ses vi 1. April på Aqua !
Mvh Kim Daniel Granneman
Konsept/Presse kontakt
THT Events
For spm send en mail til [email protected]
-Stephano- |
|
|
| Ariah |
det står jo kirkegata i posten hans ^^
det ligger rett ved siden av den Spiderman spillsjappa og et annet utested som heter Palladium |
|
|
| freeloop |
| Jasså, Jesselyn på besøk. La meg gjette at Stefan har en finger med i spillet her :) |
|
|
| Dj Stephano |
| quote: | Originally posted by freeloop
Jasså, Jesselyn på besøk. La meg gjette at Stefan har en finger med i spillet her :) |
Ja det er jeg som har stått for selve bookingen av Jesselyn. Jeg har personlig spillt mye av musikken hennes det siste året og jeg føler at hun er en bra artist å få til Norge. Det er jo alltid gøy å få nye artister som ikke har spillt i Norge før på besøk også.
Jeg håper mange av dere tar turen ned på Aqua denne dagen for det kommer til å bli fest! Vi i THT har også kule vorsespiel planer til denne festen, men det er ikke helt i boks ennå. Men jeg poster planene så fort alt er i boks.
-Stephano- |
|
|
| KimG THT Events |
| 4 dager igjen |
|
|
| Soeder |
Jesselyn ja! hun er jeg klar for:D
ikke bare spiller hun dritbra men hun ser ganske godt ut også |
|
|
|
|