|
Dance City 24.3.05
|
View this Thread in Original format
| ronsh |
גני התערוכה 22:00
ליין אפ חמוד ביותר
אפשר לבוא גם עם החברה ולזרוק לה תירוץ שיש רחבת מוזיקה שחורה
Dance City 2oo5 |
|
|
| Shahar |
לזה כבר באמת יש מקום בטרד מסיבות ולא פה!
אין שם אף דיג'יי מחו"ל ככה שזה לא משו מיוחד
ובאותו יום יש
ILTA
באמת עדיף להעביר את זה לטרד מסיבות.
כל מקרה ידידה שלי מוכרת לשם כרטיסים מי שרוצה שידבר איתי אני יביא לו תפלאפון שלה |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מה זה?
האתר לא עולה. |
|
|
| Shahar |
גם לי
ובכל מקרה אי לזה מקום פה:whip:
לזה באמת יש טרד מסיבות |
|
|
| ronsh |
הלפרין
ויק
רוברט גיטלמן
ארתור גורדון & עידן גוטמן
סער זנגלביץ'!!
יהל בשהקת אלבום חדש
זה ליין אפ חמוד ביותר ואני חושב שיש לו פה מקום זה הכל |
|
|
| DjChook |
| אז למה בדיוק אתם יש טרד מסיבות ? |
|
|
|
|