return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Turn-on ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
nice ass :p

Hell yeah :D
mellow_head
Tattoo's en piercings:whip:

Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker:cool:
pooley
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"

pas toucher !
Eagle`
quote:
Originally posted by pooley
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"

pas toucher !


das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders
Pumaz
quote:
Originally posted by Eagle`
das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders

Het is meestal een of ander tribal teken :)
Eagle`
quote:
Originally posted by Pumaz
Het is meestal een of ander tribal teken :)


is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet
pooley
ja
maar ge wilt het volledig zien en als dat juist boven een lekker poepken is, rrrr
Kaidreas
quote:
Originally posted by Eagle`
is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet

jep een tribal v vorm teken e :rolleyes:

@ pooley, best dat het een lekker poepken is e.. anders is er ook nie veel aan :D
Nabistai
quote:
Originally posted by mellow_head
Tattoo's en piercings:whip:

Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker:cool:


Een absolute turn-off vind ik toch wel die piercings in een 'aan-de-binnenkant-van-het-oor-lel'. degoutant :nervous:

Over turn-ons ga ik niet beginnen, dat zou ons te ver leiden :p
Nyah
quote:
Originally posted by Eagle`
Wat vinden jullie aantrekkelijk qua kledij,schoeisel,haardracht,sierraden, ... bij meisjes/jongens (doorstrepen wat niet past) ?


aantrekkelijk: petje, baardje van een paar dagen, bredere broek (ma niet tot op de knieën :clown: ), hemden

maar zoals hierboven al gezegd, ge kunt iemand ook aantrekkelijk vinden door zen karakter: uitstraling hebben (ma ook ni té veel, want prob is ie dan zoooo gay :o), ma vooral: ik moet er goed mee kunnen praten

totale afknappers: lange onverzorgde haren, oorbellen/piercings, paterkapselke :p

Nagib
Turn-ons of wat het juist niet mag zijn:
- Lang donker lichtkrollend of golvend haar. :eyes:
- Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk.
- Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...)
- Tatoeages zijn yuck!
- Non-smokester!
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
- Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten.
- Aangename stem.
- ...

Wat zijn we toch weer kieskeurig ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by Nagib

- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.


euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh????????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement