|
Turn-on ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
nice ass :p |
Hell yeah :D |
|
|
| mellow_head |
Tattoo's en piercings:whip:
Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker:cool: |
|
|
| pooley |
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"
pas toucher ! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by pooley
Tattoo kan ook schoon zijn, die aan de onderrug, dan vraagt ge u af "hoe gaat die nu verder onder haar broek"
pas toucher ! |
das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
das wel meestal zo allemo dezelfde da ze hebben, bekke in genr van ID&T teken mo iets anders |
Het is meestal een of ander tribal teken :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Het is meestal een of ander tribal teken :) |
is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet |
|
|
| pooley |
ja
maar ge wilt het volledig zien en als dat juist boven een lekker poepken is, rrrr |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Eagle`
is da ni meestal zo in ne V vorm ofzoiet |
jep een tribal v vorm teken e :rolleyes:
@ pooley, best dat het een lekker poepken is e.. anders is er ook nie veel aan :D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Tattoo's en piercings:whip:
Mooi model, lief karakter, meer moet da ni zijn zeker:cool: |
Een absolute turn-off vind ik toch wel die piercings in een 'aan-de-binnenkant-van-het-oor-lel'. degoutant :nervous:
Over turn-ons ga ik niet beginnen, dat zou ons te ver leiden :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Wat vinden jullie aantrekkelijk qua kledij,schoeisel,haardracht,sierraden, ... bij meisjes/jongens (doorstrepen wat niet past) ?
|
aantrekkelijk: petje, baardje van een paar dagen, bredere broek (ma niet tot op de knieën :clown: ), hemden
maar zoals hierboven al gezegd, ge kunt iemand ook aantrekkelijk vinden door zen karakter: uitstraling hebben (ma ook ni té veel, want prob is ie dan zoooo gay :o), ma vooral: ik moet er goed mee kunnen praten
totale afknappers: lange onverzorgde haren, oorbellen/piercings, paterkapselke :p |
|
|
| Nagib |
Turn-ons of wat het juist niet mag zijn:
- Lang donker lichtkrollend of golvend haar. :eyes:
- Niet te veel make-up. Liefst zo weinig mogelijk.
- Geen piercings op plaatsen waar het niet hoort (Lees: Enkel deftige oorbellen zijn apprecieerbaar...)
- Tatoeages zijn yuck!
- Non-smokester!
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
- Vetrollekes gelijk een Michelin-vrouwken vind ik degoutant, maar een magere panlat daar moet ik ook niks van weten.
- Aangename stem.
- ...
Wat zijn we toch weer kieskeurig ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nagib
- Geen zaadvragende blik, want da komt te sletterig over.
|
euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh???????? |
|
|
|
|