|
יוצרים מקוריים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rownin
לא יודע אם שמת לב אבל בתרד של "למה אתם מחכים" רשמתי אותו
שתי הסינגלים האחרונים "הקפיצו" אותו למעלה למרות שספרתי אותו כבר מזמן |
זה לא טרד "למה אתם מחכים"!!! יש לו שם יותר יפה
ואם אתה מדבר על
Castamara
אז גם אני רשמתי וסתכל בחתימה שלי הוא גם שם
טראק חייה אין מה לדבר בכלל
אסטוארה באמת מוכשר לדעתי הרבה יותר מיוצרים אחרים שמתלהבים מהם פה
אולי סוףסוף הוא ייראה את זה |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by m0sh
וכמובן
max graham
איכות היא לא מילה גסה!
הבן אדם תות פשוט!
הרימיקס ל
belive
פשוט לא רואה פה את כל שירי האפטליפטינג הטיפוסיי...
|
כל כך מסכים עם זה
קטע מהמם
ואגב,זה בכלל לא מתיימר להיות קטע אפליפטינג טיפוסי....זה פרוג טראנס....למרות שאני,ולא יודע מה איתכם,מתחיל לראות משהו אפליפטינגי כזה בכל קטעי הפרוג טראנס האחרונים נוסח פרי אוניל,דיוויד ווסט ודומיהם.
אני יודע שלפי ההגדרה זה פרוג טראנס,אבל יש קשת כל כך רחבה לכל הסגנון הזה של הפרוג...ויש דברים שמוגדרים כפרוג טראנס שהם ממש ממש שונים מסוג הקטעים האלה...והם לדעתי ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס.
אני מדבר על קטעים של
Stel,Matthew Dekay,Bart Van Wissen
וכדומה.הם לדעתי הרבה יותר פרוג טראנס מהאומנים שציינתי מקודם,לכן אמרתי שיש לי נטיה לסווג קטעים כמו של מאקס גראהם קצת יותר לכיוון האפליפטינג
| quote: |
Gabriel & Dersden
Sander Kleinenberg
Quiver |
לא דיברנו על אמנים חדשים?
גבריאל ודרזדן פעילים כבר כמה שנים וככה גם קוויבר
וסאנדר?בכלל אחד הותיקים בסצנה |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם כבר ספאם אז הפרצוף שהוא עשה זה ספאם
כי זה לא שמה שאמרת מכוון אליו
ככה שאין סיבה לתגובה הזאת
ואחר כך אומרים שני עושה שכונה
קיצור זה לא הנושא של הטרד אבל קח את זה לצומת לב |
מחקתי את ההודעה, לקחתי לצומת ליבי... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מחקתי את ההודעה, לקחתי לצומת ליבי... |
סבבה גם אני מחקתי.
וגם תפוסט הזה חן יכול למחוק אחרי שאתה(אליאור) תקרא |
|
|
| m0sh |
אני יודע שזה פרוג טראנס
אני סתם אומר שזה נותן לדעתי הרבה יותר עוצמה מאשר אפליפטינג טיפוסי
וכן טעות שלי בקשר לאמנים חדשים...
אם כי
luke chable
לא כל כך חדש
וגם
danjo and rob styles...
מ2003
או אפילו 2002 אני כבר לא זוכר |
|
|
| Viber |
Attention Deficit!!!!
רק מהרמיקס שלהם ל
Armin van Buuren - Yet Another Day
אמנים אחרים היו מוציאים רעיונות לאיזה 5 טראקים
מארק אוטן גם עושה רושם לפעמים שהוא בכיוון הנכון. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Viber
מארק אוטן גם עושה רושם לפעמים שהוא בכיוון הנכון. |
Lightscape!
ואיך שכחתם את האחד והיחיד
Andy Moor
נכון שהוא לא חדש אבל תותח הוא כן
ואחרי שהוא הפציץ עם הרמיקס לפיינד
תראו איזה טראק חייה הוא הביא עלינו
Halcyon
טראק לפניםםםם!!
אנלא מדבר עליו בתור חלק מוויטרום
רק בתור אנדי מור
הבנאדם מוכשר וואלה אין מילים
ואיתי נראה לי הבנאדם היחיד בעולם ששם לב שבאמצע הטראק יש חתיכות מהווקאל שאנדי השתמש בהם בתור תווים
משו באמת סוףףףף
איתי תספר להם על זה :D |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Viber
Attention Deficit!!!!
רק מהרמיקס שלהם ל
Armin van Buuren - Yet Another Day
אמנים אחרים היו מוציאים רעיונות לאיזה 5 טראקים
|
זה דרסדן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו וזה די ישן |
|
|
| markfeldman |
מוש,
לא ידעתי שה לא אותו מייקל ברנס, מעניין...
אלכס,
אני מכיר את כל הקטעים של דאנג'ו וסטיילס, לא כולם משהו למעט כמה.
| quote: | | זה דרסדן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו וזה די ישן |
השני הוא ריילנד אליסון.
חולה על
WHAT ?
ארמין ניגן את זה פעם אחרונה שהוא היה בישראל. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
Lightscape!
ואיך שכחתם את האחד והיחיד
Andy Moor
נכון שהוא לא חדש אבל תותח הוא כן
ואחרי שהוא הפציץ עם הרמיקס לפיינד
תראו איזה טראק חייה הוא הביא עלינו
Halcyon
טראק לפניםםםם!!
אנלא מדבר עליו בתור חלק מוויטרום
רק בתור אנדי מור
הבנאדם מוכשר וואלה אין מילים
ואיתי נראה לי הבנאדם היחיד בעולם ששם לב שבאמצע הטראק יש חתיכות מהווקאל שאנדי השתמש בהם בתור תווים
משו באמת סוףףףף
איתי תספר להם על זה :D |
זה מה שהוא עשה גם ברמיקס לפילו ופרי..
ובאותה טכניקה משתמש גם מקס גראהם..
ו-
habersham |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מוש,
לא ידעתי שה לא אותו מייקל ברנס, מעניין...
|
עכשיו אתה יודע!
מייקל ברנס של אינטרסטייט רשום בפורום
אבל מייקל ברנס שהוא
blue haze
הרבה יותר מוכשר
עשית לי חשק לשמוע אותו |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by m0sh
וזה די ישן |
beauty never fades:) |
|
|
|
|