return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
יוצרים מקוריים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Rownin
לא יודע אם שמת לב אבל בתרד של "למה אתם מחכים" רשמתי אותו

שתי הסינגלים האחרונים "הקפיצו" אותו למעלה למרות שספרתי אותו כבר מזמן


זה לא טרד "למה אתם מחכים"!!! יש לו שם יותר יפה
ואם אתה מדבר על
Castamara
אז גם אני רשמתי וסתכל בחתימה שלי הוא גם שם
טראק חייה אין מה לדבר בכלל

אסטוארה באמת מוכשר לדעתי הרבה יותר מיוצרים אחרים שמתלהבים מהם פה
אולי סוףסוף הוא ייראה את זה
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by m0sh

וכמובן
max graham
איכות היא לא מילה גסה!
הבן אדם תות פשוט!
הרימיקס ל
belive
פשוט לא רואה פה את כל שירי האפטליפטינג הטיפוסיי...

כל כך מסכים עם זה
קטע מהמם
ואגב,זה בכלל לא מתיימר להיות קטע אפליפטינג טיפוסי....זה פרוג טראנס....למרות שאני,ולא יודע מה איתכם,מתחיל לראות משהו אפליפטינגי כזה בכל קטעי הפרוג טראנס האחרונים נוסח פרי אוניל,דיוויד ווסט ודומיהם.
אני יודע שלפי ההגדרה זה פרוג טראנס,אבל יש קשת כל כך רחבה לכל הסגנון הזה של הפרוג...ויש דברים שמוגדרים כפרוג טראנס שהם ממש ממש שונים מסוג הקטעים האלה...והם לדעתי ההגדרה הקלאסית של פרוג טראנס.
אני מדבר על קטעים של
Stel,Matthew Dekay,Bart Van Wissen
וכדומה.הם לדעתי הרבה יותר פרוג טראנס מהאומנים שציינתי מקודם,לכן אמרתי שיש לי נטיה לסווג קטעים כמו של מאקס גראהם קצת יותר לכיוון האפליפטינג

quote:

Gabriel & Dersden

Sander Kleinenberg

Quiver

לא דיברנו על אמנים חדשים?
גבריאל ודרזדן פעילים כבר כמה שנים וככה גם קוויבר
וסאנדר?בכלל אחד הותיקים בסצנה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
אם כבר ספאם אז הפרצוף שהוא עשה זה ספאם
כי זה לא שמה שאמרת מכוון אליו
ככה שאין סיבה לתגובה הזאת

ואחר כך אומרים שני עושה שכונה

קיצור זה לא הנושא של הטרד אבל קח את זה לצומת לב


מחקתי את ההודעה, לקחתי לצומת ליבי...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מחקתי את ההודעה, לקחתי לצומת ליבי...


סבבה גם אני מחקתי.
וגם תפוסט הזה חן יכול למחוק אחרי שאתה(אליאור) תקרא
m0sh
אני יודע שזה פרוג טראנס
אני סתם אומר שזה נותן לדעתי הרבה יותר עוצמה מאשר אפליפטינג טיפוסי

וכן טעות שלי בקשר לאמנים חדשים...

אם כי
luke chable
לא כל כך חדש
וגם
danjo and rob styles...
מ2003
או אפילו 2002 אני כבר לא זוכר
Viber
Attention Deficit!!!!

רק מהרמיקס שלהם ל
Armin van Buuren - Yet Another Day
אמנים אחרים היו מוציאים רעיונות לאיזה 5 טראקים

מארק אוטן גם עושה רושם לפעמים שהוא בכיוון הנכון.
Shahar
quote:
Originally posted by Viber
מארק אוטן גם עושה רושם לפעמים שהוא בכיוון הנכון.


Lightscape!

ואיך שכחתם את האחד והיחיד
Andy Moor

נכון שהוא לא חדש אבל תותח הוא כן
ואחרי שהוא הפציץ עם הרמיקס לפיינד
תראו איזה טראק חייה הוא הביא עלינו
Halcyon
טראק לפניםםםם!!

אנלא מדבר עליו בתור חלק מוויטרום
רק בתור אנדי מור
הבנאדם מוכשר וואלה אין מילים
ואיתי נראה לי הבנאדם היחיד בעולם ששם לב שבאמצע הטראק יש חתיכות מהווקאל שאנדי השתמש בהם בתור תווים
משו באמת סוףףףף

איתי תספר להם על זה :D
m0sh
quote:
Originally posted by Viber
Attention Deficit!!!!

רק מהרמיקס שלהם ל
Armin van Buuren - Yet Another Day
אמנים אחרים היו מוציאים רעיונות לאיזה 5 טראקים



זה דרסדן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו וזה די ישן
markfeldman
מוש,

לא ידעתי שה לא אותו מייקל ברנס, מעניין...

אלכס,

אני מכיר את כל הקטעים של דאנג'ו וסטיילס, לא כולם משהו למעט כמה.

quote:
זה דרסדן ועוד אחד ששכחתי איך קוראים לו וזה די ישן


השני הוא ריילנד אליסון.

חולה על

WHAT ?

ארמין ניגן את זה פעם אחרונה שהוא היה בישראל.
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
Lightscape!

ואיך שכחתם את האחד והיחיד
Andy Moor

נכון שהוא לא חדש אבל תותח הוא כן
ואחרי שהוא הפציץ עם הרמיקס לפיינד
תראו איזה טראק חייה הוא הביא עלינו
Halcyon
טראק לפניםםםם!!

אנלא מדבר עליו בתור חלק מוויטרום
רק בתור אנדי מור
הבנאדם מוכשר וואלה אין מילים
ואיתי נראה לי הבנאדם היחיד בעולם ששם לב שבאמצע הטראק יש חתיכות מהווקאל שאנדי השתמש בהם בתור תווים
משו באמת סוףףףף

איתי תספר להם על זה :D


זה מה שהוא עשה גם ברמיקס לפילו ופרי..
ובאותה טכניקה משתמש גם מקס גראהם..
ו-
habersham

m0sh
quote:
Originally posted by markfeldman
מוש,

לא ידעתי שה לא אותו מייקל ברנס, מעניין...


עכשיו אתה יודע!

מייקל ברנס של אינטרסטייט רשום בפורום

אבל מייקל ברנס שהוא
blue haze
הרבה יותר מוכשר
עשית לי חשק לשמוע אותו
Viber
quote:
Originally posted by m0sh
וזה די ישן


beauty never fades:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement