return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Högupplösta bilder
View this Thread in Original format
sipowitz
Tjenare!

Finns ju en hel del här som brukar springa omkring med superkameror under resorna till holland. Jag letar efter en eller flera bilder av hög kvalitet (högupplösta..rejält stora alltså :).

Motiven ska helst vara i någon form av fågelperspektiv över t.e.x. tranceenergy/sensation eller varför inte dance valley. Men håll inte tillbaka tipsen om de inte passar in i den beskrivningen exakt.

Lite brådskande.. har en grej på g till förfesten
SteveTranz4ever
Jag ska kila till jobbet precis men jag sätter igång remote desktop så har jag en del feta pressbilder från ID&T på div. ID&T event ;)
(T.E., S.W., M.L.)

C-ya later
CJ InterCity
har en bild på mig själv framför Jaarbeurs dagtid, den är större än hela min skärm men väääldigt suddig så den skippar vi :p
SteveTranz4ever
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder

Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder

Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg


men dela med dig för bävern..!! :)
mr_fisken
quote:
Originally posted by Laszlo
men dela med dig för bävern..!! :)


eller hur.. fan vilken köttbild
cviper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder

Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg


Jäklar vilken fet bild. Nästan så man blir sugen att dra dit nästa gång ;)
Smeagol
quote:
Originally posted by cviper
Jäklar vilken fet bild. Nästan så man blir sugen att dra dit nästa gång ;)


Faktiskt!
Var och nar ar det? Jag vet inte en baver...
Laszlo
quote:
Originally posted by Smeagol
Faktiskt!
Var och nar ar det? Jag vet inte en baver...


Sensation White brukar varje år äga rum första lördagen i juli, Sensation Black lördagen därpå...om man har tillgång till en almanacka kan man ganska enkelt få reda på att det är 2:a och 9:e juli som gäller i år :)
Smeagol
quote:
Originally posted by Laszlo
Sensation White brukar varje år äga rum första lördagen i juli, Sensation Black lördagen därpå...om man har tillgång till en almanacka kan man ganska enkelt få reda på att det är 2:a och 9:e juli som gäller i år :)


ok, tackar, nu vet jag en baver iaf.
kan nagon fylla i den andra med? var? :)

Edit: fan vilken dalig ovana jag har att vara offtopic, ursakta mig. :(

Jeremy H
quote:
Originally posted by Smeagol
ok, tackar, nu vet jag en baver iaf.
kan nagon fylla i den andra med? var? :)

Edit: fan vilken dalig ovana jag har att vara offtopic, ursakta mig. :(

Amsterdam Arena i Holland :)
ID&T kommer tydligen iår att köra ett sensation white i Belgien och ett i Tyskland oxå om jag förstått det hela rätt..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement