|
Högupplösta bilder
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjenare!
Finns ju en hel del här som brukar springa omkring med superkameror under resorna till holland. Jag letar efter en eller flera bilder av hög kvalitet (högupplösta..rejält stora alltså :).
Motiven ska helst vara i någon form av fågelperspektiv över t.e.x. tranceenergy/sensation eller varför inte dance valley. Men håll inte tillbaka tipsen om de inte passar in i den beskrivningen exakt.
Lite brådskande.. har en grej på g till förfesten |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag ska kila till jobbet precis men jag sätter igång remote desktop så har jag en del feta pressbilder från ID&T på div. ID&T event ;)
(T.E., S.W., M.L.)
C-ya later |
|
|
| CJ InterCity |
| har en bild på mig själv framför Jaarbeurs dagtid, den är större än hela min skärm men väääldigt suddig så den skippar vi :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder
Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder
Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg |
men dela med dig för bävern..!! :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
men dela med dig för bävern..!! :) |
eller hur.. fan vilken köttbild |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sorry det tagit lite tid men har blivit tvungen att ladda hem bilderna igen från ID&Ts presssida
Har högupplösta bilder från Innercity, Mystery Land, Sensation, TIC, Trance Energy. Totalt 216 bilder
Bild exempel från Sensation
http://progg.mine.nu/Sensation.jpg |
Jäklar vilken fet bild. Nästan så man blir sugen att dra dit nästa gång ;) |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by cviper
Jäklar vilken fet bild. Nästan så man blir sugen att dra dit nästa gång ;) |
Faktiskt!
Var och nar ar det? Jag vet inte en baver... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Faktiskt!
Var och nar ar det? Jag vet inte en baver... |
Sensation White brukar varje år äga rum första lördagen i juli, Sensation Black lördagen därpå...om man har tillgång till en almanacka kan man ganska enkelt få reda på att det är 2:a och 9:e juli som gäller i år :) |
|
|
| Smeagol |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Sensation White brukar varje år äga rum första lördagen i juli, Sensation Black lördagen därpå...om man har tillgång till en almanacka kan man ganska enkelt få reda på att det är 2:a och 9:e juli som gäller i år :) |
ok, tackar, nu vet jag en baver iaf.
kan nagon fylla i den andra med? var? :)
Edit: fan vilken dalig ovana jag har att vara offtopic, ursakta mig. :( |
|
|
| Jeremy H |
| quote: | Originally posted by Smeagol
ok, tackar, nu vet jag en baver iaf.
kan nagon fylla i den andra med? var? :)
Edit: fan vilken dalig ovana jag har att vara offtopic, ursakta mig. :( |
Amsterdam Arena i Holland :)
ID&T kommer tydligen iår att köra ett sensation white i Belgien och ett i Tyskland oxå om jag förstått det hela rätt.. |
|
|
|
|