|
Minimalistix - Struggle For Pleasure (Clubmix).
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
הממממ
הורדתי את הטראק הזה
גם חמוד לאללה.. אם אתם רוצים אותו הוא נמצא ב
file sharing section
לכו לשם ותגידו לי אם גם אתם אהבתם אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
תגיד אחרי כל שיר שאתה מוריד אתה חייב לפתוח טופיק?
בנוגע לטופיק שעשית על האנשים הכי מטומטמים בפורום הזה תקרא ותפנים...
זה כמו שפתחת על קלוס קאבר שתי טופיקים אחד שאתה כותב שאתה הולך לעשות לו DL
ואחד עם DL
למה?
בלי לפגוע לא כל שיר צריך טופיק:D |
|
|
| Dj Black |
אם אתה חייב לשתף יש
PM
:eek: |
|
|
| luckystrike |
טראק ענק שיצא בשנה שעברה
אהבתי לאללה...
בקשר למה שמוש אמר - אני לא מסכים עם זה - כמה שיותר טופיקים=יותר דיונים
כל עוד זה קשור לטראנס או שזה לא סתם שטויות זה לא
SPAMMING
...
וחוץ מזה שנחמד להודיע על טראק טוב שב
SHARING SECTION
כדי שאחרים שאין להם אותו ישימו לב ... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
תגיד אחרי כל שיר שאתה מוריד אתה חייב לפתוח טופיק?
בנוגע לטופיק שעשית על האנשים הכי מטומטמים בפורום הזה תקרא ותפנים...
זה כמו שפתחת על קלוס קאבר שתי טופיקים אחד שאתה כותב שאתה הולך לעשות לו DL
ואחד עם DL
למה?
בלי לפגוע לא כל שיר צריך טופיק:D |
טוב שמע..
אני לא שואל אותך איזה פוסטים לשים פה..
שאתה מכניס לי פה פוסטים של הטראקים שלך ומבקש פידפאק במקום לשים את זה ב
Amature section
אני אומר משהו???????
ולהגיד לך מה.. זה דווקא כן נראה לי שכל טראק שאני חושב שהוא טוב אני ישים עליו פוסט!!.. כי הפורום הולך ונהיה יבש לאללה!!.. אז צריך לרענן ולהודיע על טראקים חדשים שיוצאים כדי שנוכל לשתף את כולם
אז תעשה לי טובה ואל תגיד כלום!!
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
| בקשר לשירים שלי לא ידעתי אבל עכשיו כן... |
|
|
| Dj-2TaLL |
אנרג'י אני בהחלט מסכים, הפורום הולך וניהיה יותר יבש...
לא חסר פה חידוש...
מוש אין לך זכות לדבר למרות שאני לא מתנגד לזה שאתה מפרסם.
מי שלא רוצה לא חייב לקרוא את הפוסטים שלך וכנ"ל לאנרג'י...
(רציתי להגיד עוד משהו אבל היה טלפון אז שכחתי):D :D :D |
|
|
| nesher |
Minimalistix
מפציצים אה
מישהו יודע מי הם\הוא בכלל ?
הוא שזה מישהו חדש |
|
|
| Hell_Copter |
טראק נחמד ביותר...
מישהו יכול לשלוח לי
PM
ולהסביר לי על ה
file sharing section?? |
|
|
|
|