|
Armin taas Suomeen..
|
View this Thread in Original format
| Josh_FIN |
| "In the aftermath of the sold out Tiesto event on March 13th, Club Colors revealed some of their future plans before leaving for a well deserved break. The next Colors event will see the welcome return of Armin van Buuren's Armada Tour to Helsinki. The party is going to take place in late August / early September, in all probability @ Studio 51 in Helsinki. As for the line up, at least Markus Schulz will be at the helm alongside Armin." |
|
|
| GrimReaper |
| Markuskin näemmä tykkää Suomesta tai sitten joku vaan haluu sen tänne usein... tuo syksyn keikka olis jo kolmas vuoden sisään. Armin ei juurikaan jaksa kiinnostaa, Markuksen setit mitä oon kuullu (kaikki yksi kun olen ollu vaan Sohon keikalla) on ollu ihan jees materiaalia. |
|
|
| MekkaFIN |
| Jospa tällä kertaa pääsis paikanpäälle... :o |
|
|
| QPS |
| Juu, kyllä tuonne täytyy taas mennä palloilemaan :D!!! |
|
|
| skip |
taidan passata! armin ei oo dj:nä oikeen ikinä vakuuttanu ja tiëstokin viimeksi oli pettymys, vaikka on aina lukeutunu suosikkeihin. plääh. jotain hyvää pitäis päästä kuulemaan ja kohtuu hintaan vielä!
:mad:
aina ei voi voittaa. |
|
|
| GrimReaper |
| No Schulz ei ollu huono toisella keikallaan täällä pk-seudulla n. kuukausi sitten (24.2) Soho-nimisessä baarissa.. varsinkaan kun lipun hinta oli valtavat 6e (kuusi euroa!).. ja vaikka keikka oli keskellä viikkoa, torstai-iltana ja perjantaina hieman väsytti mutta mutta.. Markuksen setti oli ihan kelpo matskua, fiilistelevää progea ja pari kiksuraitaakin tuli. Baari itsessään vaan oli vähän kummallinen äänentoiston ja kalusteiden järjestelyn puolesta.. iso baaritiski käytännössä keskellä tanssilattiaa.. mikä idea siinä on? |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
iso baaritiski käytännössä keskellä tanssilattiaa.. mikä idea siinä on? |
Samaa mieltä. Turhan iso baaritiski, jonka voisi sijoittaa vaikka sivulle. Olitkos muuten G&D keikalla kun itse en päässyt? |
|
|
| GrimReaper |
| Enpä ollu G&D:n keikalla itsekään, oli niin paljon muita juttuja silloin. Hyvin kyllä tuonne Sohoon saadaan kelpo nimiä 6e:n lipun hintaan nähden. Eikös siellä ens viikolla oo Judge Jules? En o ennen nähny mutta en nyt tiedä kiinnostaako edes niin paljoa. |
|
|
| Doctor-No |
Tuli käytyä katsomassa se Gabriel&Dresdenin setti.
Hyviä raitoja, mutta en kyllä paljoa pisteitä anna koska
biisit tuli läppäriltä ja käytössä Ableton Live...
Niin ja jos ette sattumoisin tienneet niin se Soho on
Sedu Koskisen ravintola :D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Doctor-No
Niin ja jos ette sattumoisin tienneet niin se Soho on
Sedu Koskisen ravintola :D |
HAHAHAH! Eipä siinä mitään uutta.. Sedulla nyt on varmaan sata ravintolaa ympäri Etelä-Suomea ja yleensä hän jossain vaiheessa ostaa ne muutkin ns. "paremmat" ravintolat itselleen ja onnistuu pilaamaan ne kutakuinkin täysin. Ei niissä sinällään mitään suurta vikaa ole paitsi että asiakasryhmäksi haetaan niitä pintaliitäjiä jotka on siellä vain sen tyylin tai PR:n takia.. Onneksi edes joissain niistä soi aika ajoin ihan kelpo musiikki eikä vain ja ainoastaan sitä top40-linjaa kuten yleensä.
Mulla taitaa tosin olla SK-jäsenkorttikin jossain, saa mukavia etuja ja tarjouksia. :haha:
Ja näemmä nyt yhä useampi tuottaja/DJ -tiimi käyttää läppäriä seteissään.. en nyt tiedä onko se nyt huono vai hyvä asia, vähän riippuu kai miten sitä käyttää. Ei siinä kuitenkaan ole sitä todellista DJ-fiilistä mun mielestä. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Ja näemmä nyt yhä useampi tuottaja/DJ -tiimi käyttää läppäriä seteissään.. en nyt tiedä onko se nyt huono vai hyvä asia, vähän riippuu kai miten sitä käyttää. Ei siinä kuitenkaan ole sitä todellista DJ-fiilistä mun mielestä. |
Mua ei tuo läppärin käyttö haittaa, mutta onhan se siistimmän näköistä, kun DJ soittelee levareilta. ;) |
|
|
| Jace2 |
| Armin on kanssa hehkuttanut paljo tota Appleton Livea, mutta on ainakin toistaiseksi luvannut soittaa keikoilla levareilla ja cd:llä mutta katotaan onko meininki jo muuttunut kesään mennessä..? Muistaakseni ainakin se oli Appletonilla mixannut sen uuden ASOT kokkarin... |
|
|
|
|