return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Trenger dj'r som kan lage house & Trance sets
View this Thread in Original format
kisn
Holder på og sette opp en web radio, og derfor trenger jeg dj's som kunne tenke seg og lage set's for meg.Blir en non-profit web radio, kun utgifter.Web siden er ennå ikke oppe er under utvikling!Håper og høre fra noen :)

Kisn
kisn
Er det virkelig ingen som kunne tenke seg og få egen produsert musikk spilt på webradio???? Har derimot hentet dj'r fra andre deler av kontinentet siden det er så dårlig respons på dere norske.
DJ AL-X
Selvfølgelig er det det.. så denne posten først i natt.. Problemet er at det finnes så utrolig mange webradioer

Kan du si noe om hvor "stor" den blir.?
- hvor høy bitrate du sender ut
- Antall lyttere
- Hvem andre som spiller
- osv..

Peace
Alex =)
DJ_Audun
Jeg kan gjerne mekke et sett eller to. Let me know.
kisn
Kan ikke si hvor stor den blir pr i dag, men jeg har endel dj'r som har sagt seg villige til og lage sets!
Hvor høy bitrate du sender ut: Har ikke helt bestemt meg får hvilken bitrate, enten 128 eller 192!
Antall lyttere: Leier en 100 mbit server så noen lyttere blir det sikkert.
Hvem andre som spiller: Holder jeg hemmelig en stund til ;)

Men jeg kan nevne 2 dj'r som har sagt seg villige til og lage et/flere set for meg: Paul Mendez Og
Dj Angelie
kisn
Trenger flere som kan lage house sets, da jeg har nesten fullt opp med trance sets!
dj_vishnu
Vi er med!

Y&V Project (aka dj Vishnu & dj Yngin), vi kan mixe trance, hard trance eller dance sets, dvs vi gjør det hele tiden så det er egentlig bare å sende de

:D

skjekk denne tråden for en smakebit:
http://www.tranceaddict.com/forums/...010#post4272010

Dette er et trance set, vi mixer mye av de to andre stilene og.
moore
Er det noe tidsfrist?
kisn
quote:
Originally posted by moore
Er det noe tidsfrist?

Nei det er det ikke, trenger så mange som mulig for og realisere dette.
Ps: Noter ned om du mix'r house / trance, da jeg/vi trenger flere house djs!

Kisn
DJ AL-X
Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer på stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her på forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

dj_alfi
du kan sikkert spille noen utvalgte låter ifra meg hvis du vil... trance, hard trance, house, hard house, dnb det meste..
kisn
quote:
Originally posted by DJ AL-X
Kategoriserer meg selv som en house DJ, men mener du fransk/disco house, eller mer progressive house & electro..

Hvis sistnevnte er tilfelle stiller jeg gjerne opp med noen friske mixer.

Hvis du lurer på stilen min ligger det faktis et DJ sett av meg her på forumet. sjekk denne linken: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=254661

Har hørt denne mixen og fant den tiltalendet. vil kontakte deg når vi nærmer oss "grand opening" av webradioen!

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement