return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Darkraver - Komt tie dan he! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Tim81
Ik sta echt nooit in die lokale kroegen eigenlijk en ook kijk ik zelden The Box of TMF, dus mij was dat nummer serieus nog nooit opgevallen... wellicht had ik dat liever zo gehouden :eek:

Wanneer ik nu in Windows Media Player bij automatische afspeellijsten klik op 'nieuwe nummers' verschijnt Darkraver tussen de nieuwste tracks van Deep Dish, setje van James Holden en de nieuwe Global Underground :toothless
Djeebie
Kijk hier: http://www.kloaka.nl/watch.php?file=komtiedanhe de clip...
Dj_Day-V
Beste nummer die ik in de laatste jaren heb gehoord :wtf:

nee man, sucks:o
Blik
quote:
Originally posted by Original
Hij werd afgelopen vakantie op Kreta ook al grijsgedraaid.:o (club NRG)

Nummer werd van de zomer ook gedraait 's middags op Starbeach toen hij ff 15 minuten ging draaien omdat er een feest was 's avonds. Iedereen zat hem raar aan te kijken daar, en nu is het een hit
robin
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk :o
Nee jou posts hier dragen bij aan het niveau van het forum!
Het enige wat jij kan doen is nutteloos reageren, so stfu!

Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig.

:stongue: hehe

De quote en de :o waren even om aan te geven hoe triest en simpel ik het 'nummer' vind, blijkbaar heb jij gelijk weer het idee dat ik jou topic loop aan te vallen ofzo?

Met het topic heb ik geen probleem hoor :p misschien komt er nog wat leuks van (mp3's discussies etc)

Laters he

(Hij kwam trouwens nog voorbij in de cotcha bar in le corbier :D)
HiGH_NrG
WAT EENNNNNNNN TUNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! :p
Roger
Welke IDIOOT maakt hier nou weer een topic over:p
sndh
een drs. nb. :rolleyes:
DJ_Siesta
ja dit nummer doet het al een tijdje erg goed in het land, leuke is dat je bacopella overal mee kunt doormixen en geintjes mee uit kunt halen :p
Remy D
hoorde hem toevallig vandaag voor het eerst op The Box maar heb hem na een minuut uitgezet. kansloos nummer :o

Muppy
de bacopella? haha okeee...wat wel erg schijtvervelend is, is dat dan dus ook echt bij elk nummer gebeurt!

:(
emre
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lekker belangrijk :o
Nee jou posts hier dragen bij aan het niveau van het forum!
Het enige wat jij kan doen is nutteloos reageren, so stfu!

Je moet dit gewoon zien als een hoop geouwehoer. Vindt je er niets aan, reageer dan niet ofzo. Tis gewoon een TE fout nummer, en daarom wel grappig.

Niet zo serieus drs. Snuggelttttt :wtf:

Track is übershiiiiiiite btw ..... alleen is die neger idd wel een beetje grappig hetgeen het minder erg maakt dan bijv. DJ Kicken en andere Fruityloops sample moddafocka's
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement