return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Gerucht over QlubTempo 10 Tracid Trax Edition
View this Thread in Original format
mido
Hmmmzzzzz......

Ik heb gister het gerucht te horen gekregen dat QlubTempo dit keer om 6 uur 's avonds begint en al om 2 uur 's nachts is afgelopen.

ivm. de gewonden cq. dode die er steeds vallen in de Fun.

Anders zou de Fun zijn deuren moeten sluiten.

Ook heb ik gehoord dat een kaartje nu ook maar 25 guldentjes kost. Dus dat is wel weer lekker dan! :)
Dj Alpha
ja klopt hoorde ik ook gister van een QT bezoeker..

Nou uhhh.. have FUN :rolleyes:
Mysteric
Ja, idd. Waarschijnlijk gaat ook de QT op 29 dec niet door.
Dus dan gaan er waarschijnlijk toch wat meer mensen naar Innercity.

Ik zat gisteren het nieuws te bekijken, schetsen ze echt een beeld van de house-scene dat iedereen er aan de drugs onderdoor gaat. En dat het een supergrootprobleem is dat de jeugd van tegenwoordig steeds meer naar de drugs grijpt. Das echt zware onzin allemaal.
Gelijk m'n moeder weer: Jij gebruikt toch niet he... Helemaal ongerust. Wordt een beetje gek van die negatieve publiciteit.
Dj Alpha
ik zat aan tafel te eten en ze hadden het erover en toen ook over de ouders..
ik kreeg toch wel een gevoel van schaamte overm e heen... :(
ach ja, volgesmij hebben ze t wel door, ik kom altijd zwaar vertieft van zo'n feest..
Laatste keer vroegen ze zelfs aan me of er nou veel drugs op zo'n feest wordt gebruikt en hoe duur zo'n pil nou kost.. Ik d8 echt "ojeeee"

sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool :D
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Alpha
sorry voor de thread verneuking, k zit me ook maar te vervelen op sgool :D


heheh, daarom ging je zeker maar weer cu2 op:D:D:D
Henkie_henk
De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes..

de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30
mido
quote:
Originally posted by Henkie_henk
De fun/hemkade is dicht las ik vandaag in DE Metro... op bla die bla die van de burgemeester omdat een of andere administratief politie medewerkster sletje d8 kom laat ik eens doodgaan door pilletjes..

de waakzaamheid ging d8 ik ook dicht.. maar dat weet ik nie zeker.. was vroeg he.. dan werken me hersens op halve capaciteit das dus iqtje 30


Nou ik heb ook De Metro zitten lezen maar ik heb niet kunnen vinden dat het dicht is.

Ik heb alleen een klein stukje gelezen over dat er iemand gestorven is.

Maar goed ik kan er natuurlijk overheen gelezen hebben. Ik ga in ieder geval even kijken op www.hemkade.nl
mido
www.hemkade.nl ---===>>> Under Construction <<<===---

Toeval???
mido
Op www.q-dance.nl/events/qlubtempo/index.html

Kan ik helemaal niets vinden over dat de tijden en het entree geld zijn veranderd.

Is het soms weer maar een gerucht??????
Dj Alpha
quote:
Originally posted by mido
www.hemkade.nl ---===>>> Under Construction <<<===---

Toeval???


Wij zijn verhuist naar www.hospitaal.nl :D:D:D:D

Optimus Trance
quote:
Originally posted by mido
Op www.q-dance.nl/events/qlubtempo/index.html

Kan ik helemaal niets vinden over dat de tijden en het entree geld zijn veranderd.

Is het soms weer maar een gerucht??????


Nee, ik had t gister op ID&T radio gehoord, op Q-dance, dus t zal wel gewoon waar zijn, in tegenstelling wat ze op t journaal zeiden:rolleyes:
Flippe
van 6 tot 2 is natuurlij geen tijd :)
maarja ze moeten iets he :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement