|
Karta till förfest
|
View this Thread in Original format
| sipowitz |
Tjo!
Här har ni en maffekarta, försökt få med allt.
Kommer ni med tåg så går ni röd/lila väg (från vänster till höger på kartan). Väljer ni istället att åka buss (gul buss 171) från malmö så går ni blå väg (höger till vänster). Buss 171 går från de större hållplatserna i malmö, södervärn, kungsgatan, värnhem. Rekommenderas, tar knappt 2 minuter att gå om ni kommer med buss.
 |
|
|
| November |
Suveränt!
Jättebra, det här besvarade alla mina frågor.
Nu kanske tom en puckad Arvikabo hittar fram :toothless |
|
|
| Laszlo |
| Härligt sipo! Du är en klippa! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hett tips till Sipo... aktivera vibratorn I telefonen, ha telefonen i fickan, ladda telefonen, byt inte nummer.
Mvh / En som vart med förr :D
ps. nu ska vi nog alla hitta ds. |
|
|
| keddo |
| haha, fin karta, ser ut lite som en stridsplan ungefär. |
|
|
| DJ Elf |
| Nån direkt åldersgräns på de lr? Antar d e i malmö imorron, om d går bra o komma som 17åring kanske ja kommer.. |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by DJ Elf
Nån direkt åldersgräns på de lr? Antar d e i malmö imorron, om d går bra o komma som 17åring kanske ja kommer.. |
På förfesten kommer du in som 17-åring... På slagthuset blir det värre. Tyvärr. |
|
|
| November |
| quote: | Originally posted by keddo
haha, fin karta, ser ut lite som en stridsplan ungefär. |
Hehe .. Sant :tongue3 |
|
|
| Laszlo |
| Fan - betyder det att jag måste skriva ut alla dessa fina kartor imorgon? Förmodligen...jag har minne som en brödrost och lokalsinne som en utspilld grogg....och inget papper till skrivaren har jag heller...nåja - det löser sig...men först och främst ska jag försöka skaka av mig min tentafylla....:crazy: |
|
|
| November |
Syns snart då :tongue3
Woheee :toothless |
|
|
|
|