|
Paul Van Dyk live set
|
View this Thread in Original format
| yonih |
תשמעו אנשים יהיה בשעה 21:00 ברדיו
"101 Fm"
סט של פול וון דייק ואמרו שיהיה סט ממש טוב.
בבקשה ממכם מי שיכול שיקליט אותו למחשב .
תודה ותהנו!!! |
|
|
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by yonih
תשמעו אנשים יהיה בשעה 21:00 ברדיו
"101 Fm"
סט של פול וון דייק ואמרו שיהיה סט ממש טוב.
בבקשה ממכם מי שיכול שיקליט אותו למחשב .
תודה ותהנו!!! |
מה זה 101???
איפה זה בכלל?? |
|
|
| Dj Black |
גררררררר
אני תמיד מפסיד את הדברים האלה
:whip: |
|
|
| Dj-2TaLL |
לא הבנתי אם אתה מתכוון לרדיו בארץ או לא...
:)
לא היה לי זמן בכל זאת...
:(
מישהו הקליט אולי? |
|
|
|
|