|
שלוש שנים
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| ואי לפני שלושה ימים ושלוש שנים נרשמתי לפורום הזה אני דיי וותיק :D |
|
|
| Hell_Copter |
יש כבוד אחי!!!!
אשכרה נכנסת עכשיו לקבע אה ;)
שיהיה במזל :D |
|
|
| sh33p |
| מזל טוב אחי :happy2: |
|
|
| Sniper |
מזל טוב איש,
נראה לי גם אני בימים הקרובים צריך לחגוג 3 שנים..
*.*EDIT*.*
היי, זה היום!!!:]]]]
מזל טוב לי |
|
|
| ronsh |
כ ב ו ד......
יפה.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
מזל טוב איש,
נראה לי גם אני בימים הקרובים צריך לחגוג 3 שנים..
*.*EDIT*.*
היי, זה היום!!!:]]]]
מזל טוב לי |
מזל טוב מר בטיטו ;) |
|
|
| FreaKaZoid |
| מזל טוב ומצטער על התגובה המאוחרת! |
|
|
| eXeTik |
מזל טוב ליאור, אני כבר מתקרב ל-4
טיפין טיפין, העיקר הבריאות |
|
|
|
|