|
Geen Lovefields dit jaar
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
gevonden op dj broadcast.nl
| quote: |
In 2005 zal er geen Lovefields meer worden georganiseerd. De evenementenorganisatoren Buro Pinkpop, Mojo en Extrema zien af van een verdere samenwerking met betrekking tot dit concept. Extrema lanceert in augustus echter een nieuw en eigenzinnig tweedaags festival op Recreatieterrein De Weerd in Roermond. Multicultureel, ruig, trendverleggend, maar wel met veel love en dance.
Marcel Mingers: “Extrema is altijd erg trots geweest op de goede samenwerking met Mojo en met Jan Smeets van Buro Pinkpop. De gedachten over de toekomstige invulling van Lovefields liepen echter te ver uiteen om nog verder samen te werken, maar wij zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan”. Dat is de reden waarom Lovefields niet meer terug zal keren.
Op 13 en 14 augustus 2005 wil Extrema met haar nieuwe concept laten zien wat zij met Lovefields oorspronkelijk voor ogen had. Het nieuwe Extrema evenement wordt een multicultureel belevingsfestival dat toegankelijk zal zijn voor iedereen. Naast een zeer divers aanbod aan muziekpodia, met een cross-overprogrammering tussen pop en dance is er ruimte voor allerlei kunstvormen en vooral voor veel zelfexpressie en persoonlijke creaties. |
Hmm, klinkt wel zonde eigenlijk. Woorden als multicultureel belevingsfestival zijn mij iets te wazig. Plus het feit dat Dance Valley ook al 3 dagen is, en dit nu dus ook al 2 dagen. T wordt steeds gekker :) |
|
|
| Partyhardy! |
Solar Weekend Festival :cool: Woeiiiiii! :tongue3
wordt zeker een waardig vervanger van Lovefields :) |
|
|
| djdavid |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Solar Weekend Festival :cool: Woeiiiiii! :tongue3
wordt zeker een waardig vervanger van Lovefields :) |
ik ben benieuwd! weet je al meer over de invulling van dit festival?? |
|
|
| Matthijs |
| Dit bericht stond een paar dagen geleden ook al op partyflock. Persoonlijk zal ik er niet om treuren, was nog nooit op Lovefields geweest en was het ook niet van plan. Ik vond de planning ook altijd een beetje ongelukkig: een week na Dance Valley en tegelijkertijd met de FFWD. Maar je moet natuurlijk wat met die drukke festivalkalender. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Dit bericht stond een paar dagen geleden ook al op partyflock. Persoonlijk zal ik er niet om treuren, was nog nooit op Lovefields geweest en was het ook niet van plan. Ik vond de planning ook altijd een beetje ongelukkig: een week na Dance Valley en tegelijkertijd met de FFWD. Maar je moet natuurlijk wat met die drukke festivalkalender. |
Inderdaad, die is overvol. Wat is er allemaal?
(heb geprobeerd ze een beetje in volgorde te zetten)
Paaspop
Impulz Outdoor
Free Your Mind (Arnhem)
Emporium
Extrema Outdoor
FFWD
Dance Valley
Mysteryland
Dat zijn er nogal wat... |
|
|
| Fresh Prince |
| I should be at Solar :p |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat zijn er nogal wat... |
en dan heb je nog niet eens het GigaDance Festival (Oss), Defqon1, Awakenings, Decibel Outdoor en nog een stuk of wat kleinere festivals genoemd... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Matthijs
en dan heb je nog niet eens het GigaDance Festival (Oss), Defqon1, Awakenings, Decibel Outdoor en nog een stuk of wat kleinere festivals genoemd... |
Ja Bram, maak die lijst eens compleet! beetje schofterig zeg, de helft vergeten! doe er eens wat aan, het is niet zo dat jij veel andere dingen te doen hebt ofzo! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ja Bram, maak die lijst eens compleet! beetje schofterig zeg, de helft vergeten! doe er eens wat aan, het is niet zo dat jij veel andere dingen te doen hebt ofzo! |
:toothless :toothless |
|
|
| Tim81 |
| Heb 2 jaar geleden toch wel een hele leuke dag gehad daar in het verre zuiden op Lovefields :D!! Wel een teringeind rijden voor een feestje, maar was toen zeker de moeite waard... Dus wat dat betreft wordt het misschien wel iets moois. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik na Dance Valley nog een keer ga kamperen ergens :p |
|
|
| moogwai |
De editie van vorig jaar was toch niet echt geslaagd? Niet uitverkocht, etc. Dit zal ook wel een rol hebben gespeeld.
Eerste editie vond ik wel een topfeest trouwens. |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Tim81
Heb 2 jaar geleden toch wel een hele leuke dag gehad daar in het verre zuiden op Lovefields :D!! Wel een teringeind rijden voor een feestje, maar was toen zeker de moeite waard... Dus wat dat betreft wordt het misschien wel iets moois. Ik kan me echter niet voorstellen dat ik na Dance Valley nog een keer ga kamperen ergens :p |
Toen zijn wij ook geweest. Het was bewolkt en regende op een gegeven moment, maar toch een erg relaxte dag gehad. Zal wel een goed feest geweest zijn dan! :) Goede sfeer, redelijk kleinschalig opgezet en goede namen in de line-up waren er een goede basis voor, denk ik. |
|
|
|
|