boccaccio dj contest
|
View this Thread in Original format
FredNova |
Ik ben net terug uit Halen, heb me uiteindelijk niet ingeschreven.
De regels waren als volgt:
- 50 euro inschrijving = krijg je 20 kaarten twv 2.5 euro en je krijgt geen 50 euro terug.
- Elke deelnemer moet minimum 10 kaarten verkopen en die moeten ook alle 10 de kassa passeren (+1 euro per persoon voor verplichtte lidkaart, geen 10 man is niet beginnen aan je set ). Maximum mag je 20 kaarten verkopen.
- Je mag 25 minuten draaien tussen 22h00 en 7h00 op vrijdag 15 april.
- max 1 bak meebrengen, loting line-up, 5 min voor je begint achter booth komen, ... (=OK)
puntenverdeling:
* muziekkeuze naar boccaccio normen = 20 ptn
* mixen = 20 ptn
* contact met publiek = 20 ptn
* reactie van publiek = 20 ptn
* entourage (1 punt per inkomticket) = 20%
Dus je 'moet' al jump en hardtrance draaien (zelfs niet goed mixen want je kan 80% scoren met veel volk), er werd gevraagd een demo mee te brengen maar die waren eigenlijk niet nodig :/
En dan 50 euro inschrijving voor 25 min, minimum 10 man meebrengen anders mag je zelfs niet beginnen (en dit 2x (!) in voorronde en op finale op 29 april)
dan nog punten krijgen volgens het aantal man dat je mee hebt... en slechts 1/5 van de punten op het draaien :/
Ik heb vriendelijk bedankt.
Sorry aan heel de familie Strouven, dit is geen laster, maar gewoon mijn mening.
Ik kwam vanaf 1997 in Halen, vanaf 1998 wekelijks gedurende een heel pak jaren, toen stak het telkens bomvol (met Vinni en Gert).
Ik zit hier zeker niet op een forum om Boccaccio af te breken, ik zal jullie blijven verdedigen en respecteren.
De mensen gaan veel minder weg, elke club voelt dat... (dat is een ander topic)
Maar dit is niet de manier om mensen terug te winnen.
Nog een oprechte 'veel plezier' aan iedereen die meedoet. Het is zeker knap om eens in Boccaccio Halen te mogen draaien.
Have fun en dat de beste mag winnen!
grtn,
Fred
ps:
Het babbelke op de parking was plezant , leuk om nog eens een paar mensen terug te zien (Nick Shaffer, tcx/xilver, Boockey) en nieuwe te ontmoeten.
Het kan zelfs best zijn dat ik op 29 april kom supporteren voor Flash, Rigsy of andere mensen die ik ken die in de finale raken. |
|
|
DeSpErAtOs-X |
omfg zoveel inschrijvingsgeld en da gedoe met die mensen meepakke
wa ne zever ... en da voor zo'n kort setje ...
imho gaat et em hier weer duidelijk om extra cassa |
|
|
Pumaz |
quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
cassa |
Kassa? :p |
|
|
Phortastic |
Ik hoop da ze de boxen get minder hard zetten als de laatste keer dat ik in Bocca was. Mijn God, nog nooit meegemaakt zoiets. PIJN aan men oren gewoon :eek:
Was ook geen kat daar toen op ne zaterdag nota bene.
Mij ziede daar hele poos niet meer. |
|
|
teknasia |
quote: | Originally posted by Pumaz
Kassa? :p |
kassa & cash = cassa :) |
|
|
Xilver |
Yep kheb ook vriendelijk bedankt, dit is echt belachelijk.
Mij was 't vooral die zever van "minimum tien personen, maximum twintig"... Wat, precies of ge zijt ne goeie DJ als ge veel vrienden hebt :rolleyes: Mijn vrienden en ikzelf horen ook ni graag van die platte jumperkesboenk, dus residency in Boccaccio had ik toch nooit van m'n leven gedaan, tenzij ze hun stijl nog maar eens helemaal zouden omgooien. Ze kunnen lekker den boom inkruipen daar in da johnnykot. |
|
|
teknasia |
quote: | Originally posted by Xilver
Yep kheb ook vriendelijk bedankt, dit is echt belachelijk.
Mij was 't vooral die zever van "minimum tien personen, maximum twintig"... Wat, precies of ge zijt ne goeie DJ als ge veel vrienden hebt :rolleyes: Mijn vrienden en ikzelf horen ook ni graag van die platte jumperkesboenk, dus residency in Boccaccio had ik toch nooit van m'n leven gedaan, tenzij ze hun stijl nog maar eens helemaal zouden omgooien. Ze kunnen lekker den boom inkruipen daar in da johnnykot. |
� |
|
|
Aur�lie |
Kan me niet voorstellen dat mensen hier in trappen :mad:
@Fred Nova : je moet je niet zo voorzichtig en bescheiden opstellen hoor . Dit is pure oplichterij en mag zeker gezegd worden :) ! |
|
|
Pumaz |
quote: | Originally posted by Aur�lie
@Fred Nova : je moet je niet zo voorzichtig en bescheiden opstellen hoor . Dit is pure oplichterij en mag zeker gezegd worden :) ! |
+1 |
|
|
djcresto |
ksnap zo een management toch niet, dan gaat het niet goed met de industrie, dan doen ze weer zo'n acties waar ze zich totaal niet populair mee maken. Nuja kan je iets anders verwachten van een club die ooit eddy planckaert in dienst nam om volk te lokken? |
|
|
Pumaz |
Daar wist ik niks van, zalig :haha: |
|
|
Aur�lie |
Wahaha schitterend :haha: ! Voor welke functie was dat dan ? |
|
|
|
|