|
Bra me TA sverige.. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fan välkommen igen Steve :p
Nu måste ud hänga kvar här ett tag..... Det ska jag göra NU NÄR MIN DATOR ÄNTLIGEN FUNGERAR!!! Så nu vet alla det också....nu kommer jag vara här 24\7......
Själv lagar jag bara mat 1-2 ggr i veckan.....äter på Mcdonallds eller på Jajas kebab......Det är livet.... |
Tackar tackar mindshooter :)
Jo nu ska jag nog hänga med ett tag till, lite roligare när det finns en svensk avdelning, det spåra ur ett tag på dom andra, lite mycke snor ungar som tycker porr är kul att slänga upp här.Tycker inte det passar så bra. Det blir en hel del som uprepas också.
För mig blir det lunch restaurat varje dag men på kvällarna blir det inte mycket mer än tidigare nämnda och McDonken.
| quote: | Originally posted by Gaby
Svenska TA är super! Alla är så snälla och hjälpsamma... | Jepp :)
c-ya... |
|
|
| mindshooter |
| När ska man få äran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s på cheeseburgare då? |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by mindshooter
När ska man få äran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s på cheeseburgare då? |
mmmm...cheeseburgare...mmmmm... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
När ska man få äran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s på cheeseburgare då? |
Cheeseburgare.....Jag tar en QP....... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
När ska man få äran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s på cheeseburgare då? |
Any day mindshooter, e fan hungrig nu som s***n
c-ya... |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by mindshooter
När ska man få äran att tillaga och bjuda alla Svenska TA:s på cheeseburgare då? |
Ja tar gärna en Barthezz burger om de går bra. :toothless |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Cheeseburgare.....Jag tar en QP....... |
Dom tar så långt tid att göra och det är svårt att smuggla ut. Så ni får nog nöja er med en cheeseburgare var :p
Goda är dom :) |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Dom tar så långt tid att göra och det är svårt att smuggla ut. Så ni får nog nöja er med en cheeseburgare var :p
Goda är dom :) |
Okej det duger det med.....Vet du en kompis till mig ta cheeseburgare naturell....Bara ost på....Fan vad äkligt...
Måste ju var lite annat på oxå.... |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by x-dream
Okej det duger det med.....Vet du en kompis till mig ta cheeseburgare naturell....Bara ost på....Fan vad äkligt...
Måste ju var lite annat på oxå.... |
Jo jag vet folk gör det stup i kvarten......folk är lite skumma...beställer helt sjuka grejer.... |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Jo jag vet folk gör det stup i kvarten......folk är lite skumma...beställer helt sjuka grejer.... |
Det måste vara det jobbigaste med att stå bakom disken eller.....Höra alla dessa konstiga beställningar.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Men ärligt talat så jobbar det ju också en hel del skumma bakom disken, syftar inte på dig nu minshooter :p
När jag en gång ville beställa en Big mac & Co, utan lök, stor Pommes, Cola utan is så blev det helt överhettat i skallen på killen som tog betällningen, det slutade att jag tog en det jag fick, vilket var fel, å gick.
Nu börjar det krypa i magen igen..
c-ya... |
|
|
| mindshooter |
Jo men jag jobbar inte bakom disken....jag jobbar i köket :)
Så det är jag som får GÖRA alla dessa konstiga besställningar.....hur lätt tror ni det är att göra en big mac utan bröd :conf: :conf: |
|
|
|
|